Witam
Na wstępie chciał bym wiedziec co w danym kodzie jest nie tak :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod_frakcje> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Amadeusz"; new const opis[] = "Dodatkowe 10(+inteligencja) obrazen z MP5"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const frakcja[] = "Premium"; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "xxx"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Amadeusz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Klasa miala posiadać 2x skok oraz dmg *int
Prosił bym także o napisanie klas :
Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Komandos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -30
Bronie:m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Brak.
Obrońca
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -20
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny.
Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie:sg552
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.
Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.
Saper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Posiada 3 miny.
Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Bronie:m3
Dodatkowy opis: Brak.
Kradziej
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie:hegrenade, gail, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność 1/2 szansy za zabranie perku swojej ofierze.
Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń.
Szpieg
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie:P90, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 1/3 na odrodzenie się na respie wroga/ posiada ubranie wroga
Elektryk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:aug, smokegranade
Dodatkowy opis: Ma błyskawice, która zadaje 50+int/2 obrażeń
Admirał
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie:m4,usp
Dodatkowy opis: posiada 2x skok
Skoczek
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie:m4
Dodatkowy opis: może wykonywać daleki skok co 5s (e)
Allach
Inteligencja: 15
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie:SSG ( w terro po ak )
Dodatkowy opis: Posiada 2 rakietki 40 *0,5 1 int