←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy Plugin
Suicide / Samobójstwo / Killed by worldspawn

  • +
  • -
psilocybe - zdjęcie psilocybe 06.11.2014

Witam, piszę plugin który odgrywa dźwięki i pokazuje hud przy team kill lub śmierci samobójczej. Problem jest taki że nie potrafię wykryć śmierci przez upadek z wysokości albo utopienie itp. czyli worldspawn kill.

public plugin_init()
{
        register_plugin("Suicide Team Kill", "1.0", "psilocybe")
 
        g_Enable = register_cvar("stk_enable", "1")
 
        register_event("DeathMsg", "playerDeath", "a", "1>0")
}
 
public playerDeath()
        {
        new hekiller = read_data(1);
        new hevictim = read_data(2);
			
	if(get_pcvar_num(stk_Enable) && hekiller == hevictim)
	{
	client_cmd(hevictim, "spk misc/suicide5")
	set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
        show_hudmessage(hevictim, "S U I C I D E !")
	}

W tym przypadku odgrywa dźwięk tylko przy samobójstwie z granata lub kill w konsoli ale nie odgrywa przy "killed by worldspawn" czyli np. upadek z wysokości.

 

Poszukałem i znalazłem wszystko ale nie działa :(

public playerDeath()
        {
        new hekiller = read_data(1);
        new hevictim = read_data(2);
		
        static sWeapon[12]; 
	read_data( 4, sWeapon, 11 );
		
	if(!hekiller && equal (weapon, "worldspawn"))
	{
	client_cmd(hevictim, "spk misc/suicide5")
	set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
        show_hudmessage(hevictim, "S U I C I D E !")
	}

Nie idzie wykryć tego "killed by worldspawn", ja nie potrafie tego ogarnąć :(

 

 

Nawet gdy dałem w DeathMsg

if(!hekiller)

To przy killed by worldspawn (skok z wysokości, kwas, woda) nie odgrywa dźwięku, oczywiście "kill" w konsoli odgrywa :(

 

 

Proszę o pomoc.


Użytkownik psilocybe edytował ten post 06.11.2014 12:56
Odpowiedz