Sprawdzanie czy gracz jest żywy (innym spo...
Sniper Elite
01.11.2014
Witam.
Mam problem z serwerem ZombiMod. Otóż mimo to że spawnów na mapie jest tyle ile trzeba, czasami zabije kilku graczy na początku rundy. Co dziwniejsze mimo to że nie żyją nie da się ich ożywić (w menu ZP są nieaktywni). Zrobiłem też sprawdzanie 3 sek po zrespieniu czy gracz jest martwy i jeżeli tak to powinno go respić, ale nic działa to w tym przypadku.
Potrzebuję sposobu która zwróci w inny sposób czy gracz jest martwy, bo ten w tej chwili zawodzi.
Dzięki za pomoc.
Eryk172
01.11.2014
Pobrać śmierć gracza w DeathMSG + to:
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Droso
02.11.2014
http://amxx.pl/pevre...ch#pev_deadflag
albo sposób ten co wyżej jak gracz sie odradza, zmienna na true, wychodzi z serwera/umiera na false
radim
03.11.2014
Możesz też stworzyć zmienną logiczną np. bool:alive[ 33 ] i podczas każdego respawnu ustawić ją na true dla danego gracza a podczas śmierci (najlepiej Ham_Killed) ustawić ją na false i potem zamiast if( is_user_alive( id ) ) użyjesz if( alive[ id ] )