←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Sprawdzanie czy gracz jest żywy (innym spo...

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 01.11.2014

Witam.

 

Mam problem z serwerem ZombiMod. Otóż mimo to że spawnów na mapie jest tyle ile trzeba, czasami zabije kilku graczy na początku rundy. Co dziwniejsze mimo to że nie żyją nie da się ich ożywić (w menu ZP są nieaktywni). Zrobiłem też sprawdzanie 3 sek po zrespieniu czy gracz jest martwy i jeżeli tak to powinno go respić, ale nic działa to w tym przypadku.

Potrzebuję sposobu która zwróci w inny sposób czy gracz jest martwy, bo ten w tej chwili zawodzi.

 

Dzięki za pomoc.

Odpowiedz

  • +
  • -
Eryk172 - zdjęcie Eryk172 01.11.2014

Pobrać śmierć gracza w DeathMSG  + to:

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 02.11.2014

http://amxx.pl/pevre...ch#pev_deadflag

 

albo sposób ten co wyżej jak gracz sie odradza, zmienna na true, wychodzi z serwera/umiera na false

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 03.11.2014

Możesz też stworzyć zmienną logiczną np. bool:alive[ 33 ] i podczas każdego respawnu ustawić ją na true dla danego gracza a podczas śmierci (najlepiej Ham_Killed) ustawić ją na false i potem zamiast if( is_user_alive( id ) ) użyjesz if( alive[ id ] )

Odpowiedz