Proszę o Klasę Premium Duch i 3 inne
bartosik233
19.10.2014
Witam. Prosiłbym o zrobienie 5 klas premium:
Twardoglowy flaga H
inteligencja 20
zdrowie 35
wytrzymalosc 0
kondycja 25
bronie: deagle, ak47, xm1014 oraz wszystkie granaty
Opis: odporny na hs, gdy kuca niewidzialny, + 10 dmg ze wszystkich broni 2 skoki
Niesmialy Roman flaga C
inteligencja 30
zdrowie 40
wytrzymalosc 0
kondycja 20
bronie m4a1 oraz wszystkie granaty
opis: 10 + int obrazen z m4a1 ubranie wroga 1/3 he 2 skoki
Duszek Kacper flaga B
inteligencja 30
zdrowie 35
wytrzymalosc 35
kondycja 20
usp, mp5navy, m4a1 oraz wszystkie granaty
opis: 1/10 ze wszystkich broni 2 duchy 2 skoki wszystkie granaty + m4a1
Boski Johny flaga D
inteligencja 0
zdrowie 30
wytrzymalosc 20
kondycja 30
bronie: tmp deagle ak47 oraz wszystkie granaty
opis niewidzialny z nozem + 10 dmg ze wszystkich broni 2 skoki
Edited by bartosik233, 19.10.2014 17:35.
ceglacl
19.10.2014
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Twardoglowy"; new const opis[] = "odporny na hs, gdy kuca niewidzialny, + 10 dmg ze wszystkich broni 2 skoki"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 35; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new wartosc_damage[33]; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "ceglacl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Twardoglowy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; wartosc_damage[id] = 10; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_klase[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_klase[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_damage[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }