[ROZWIĄZANE] zamiana cod_inflict_damage na...
Arbitralny
18.10.2014
Jak zamienić to:
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
na to:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);
Tak wygląda natyw cod_inflict_damage
native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
Tak jest ok?
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, damage*1.0+PobierzInteligencje(idattacker, 1, 1, 1)*0.0, (1<<31) | damagebits);
Użytkownik Arbitralny edytował ten post 18.10.2014 12:00
Arbitralny
18.10.2014
Jak natyw w silniku wygląda w ten sposób:
register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1);
, a funkcja natywu tak:
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);
to zamiast ExecuteHam mogę użyć tego:
ZadajObrazenia(idattacker, this, damage*1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
?
radim
18.10.2014
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL