←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] zamiana cod_inflict_damage na...

Zablokowany

  • +
  • -
Arbitralny - zdjęcie Arbitralny 18.10.2014

Jak zamienić to:

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

na to:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);

Tak wygląda natyw cod_inflict_damage

native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);

Tak jest ok? xD

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, damage*1.0+PobierzInteligencje(idattacker, 1, 1, 1)*0.0, (1<<31) | damagebits);

Użytkownik Arbitralny edytował ten post 18.10.2014 12:00
Odpowiedz

  • +
  • -
Arbitralny - zdjęcie Arbitralny 18.10.2014

Jak natyw w silniku wygląda w ten sposób:

register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1);

, a funkcja natywu tak:

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);

to zamiast ExecuteHam mogę użyć tego:

ZadajObrazenia(idattacker, this, damage*1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

? :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Arbitralny - zdjęcie Arbitralny 18.10.2014

Działa to ostatnie. Do zamknięcia ;D

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 18.10.2014

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany