Ustawianie drużyn (KOLEJKA)
Najlepsza odpowiedź Petpat 19.10.2014 14:57
@Up edytować posta nie mogę więc, zrobiłem coś takiego
new num,ct=0,tt=0,players[32] new last_ct=0 new last_tt=0 get_players ( players, num, "a" ) for(new i=0;i<num;i++) { new id=players[i] if(get_user_team(id)==1){ tt++ last_tt=id } else if(get_user_team(id)==2){ ct++ last_ct=id } } if(ct == 1){ client_print(id, print_chat, "%i osoba", ct); }else{ cs_set_user_team (id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE) }Teraz zgadza się jest jedna osoba w CT, ale ja chce zrobić tak aby po zmianie rundy była zmiana gracza losowego gracza w CT (najlepiej aby się nie powtarzała, ale jeśli będzie to i tym nie pogardzę ), no i + reconnect gościa z CT = również zmiana gościa Przejdź do postu
Petpat
17.10.2014
Witajcie, otóż chce wiedzieć jak zrobić coś w stylu kolejki, np wszyscy są w TT a jedna osoba w CT co rundę zmienia się osoba w CT, jeśli mógłbym prosić, to chciałbym zobaczyć przykładowy kod
Wielkie Jol
18.10.2014
Ale ta osoba musi zadeklarować, że chce być w CT wpisując jakąś komendę, czy jest do tejże drużyny wybierana losowa osoba?
Najlepsza odpowiedź
Petpat
19.10.2014
@Up edytować posta nie mogę więc, zrobiłem coś takiego
Użytkownik Petpat edytował ten post 19.10.2014 14:59
new num,ct=0,tt=0,players[32] new last_ct=0 new last_tt=0 get_players ( players, num, "a" ) for(new i=0;i<num;i++) { new id=players[i] if(get_user_team(id)==1){ tt++ last_tt=id } else if(get_user_team(id)==2){ ct++ last_ct=id } } if(ct == 1){ client_print(id, print_chat, "%i osoba", ct); }else{ cs_set_user_team (id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE) }Teraz zgadza się jest jedna osoba w CT, ale ja chce zrobić tak aby po zmianie rundy była zmiana gracza losowego gracza w CT (najlepiej aby się nie powtarzała, ale jeśli będzie to i tym nie pogardzę ), no i + reconnect gościa z CT = również zmiana gościa
Użytkownik Petpat edytował ten post 19.10.2014 14:59