[KOSZ] Problem z piorun po smierci
Mateos 20.09.2014
Witam, posiadam na serwerze niby "piorun po smierci", a tak ogólnie nie mam tego wgranego na serwer ani nie jest dopisane, wiec jak to możliwe, aby to działało ?
DeathrunManager.amxx ; silnik deathruna DRM_trigger_hurt_fix.amxx ; fake player QTM_CodMod.amxx ; silnik codmoda (levele, klasy) ;G�owne pluginy bunnyhop.amxx ; auto bh deathrun_stats.amxx ; rekordy dzwiekNaPobicieRekordu.amxx ; dzwiek po pobiciu rekordu speedmeter.amxx ; predkosc gracza w hud spray_blok.amxx ; blokada uzywania spraya team_join.amxx ; automatyczne przydzielanie do CT antyduck.amxx ; plugin dzięki ktoremu nie spycha nas na respie entity_remover.amxx ; plugin dzięki ktoremu mozemy usuwac obiekty GHW_Toggleable_Noclip.amxx ; plugin dzięki ktoremu szybciej mozemy zrobic byt koncowy kolejka_do_tt.amxx ; kolejka do tt ;Inne ad_manager.amxx ; reklama w say ;specinfo.amxx ; pokazuje obserwujacych cie graczy amx_ip.amxx ; mozliwosc sprawdzenia ip graczy dontsayips.amxx ; antyreklama ;mutemenu.amxx ; mutowanie innych graczy sklep.amxx ; sklep monety, dolary systemmonet.amxx debug ; monety free.amxx ; po uzyciu komendy /free jest wolna runda (zero pulapek, tylko noz) drfps.amxx ;komenda fps plugin_trail.amxx ;trail BestSpeed_Edition_v2.amxx debug ;najlepszy czas vip.amxx ;vip afkkicker2.amxx ;wywala afkow galileo.amxx ;zmiana mapy EOG.amxx ;exp w nocy no_retry.amxx ;zakaz recconectu invis.amxx ;ukrywa graczy i wode kup_premium.amxx ;/kup,/premium abd.amxx ;zadane obrazenia ReloadStaff.amxx ;�aduje premki i adminy prefixy_cod.amxx ;prefix ;cod_nagrody_exp.amxx ;exp dla 3 najlepszych alt_end_round_sounds.amxx ;roundsound alt_end_round_sounds[old].amxx ;roundsound respawn.amxx ;/respawn za 8 monet ;OddajPerk.amxx ;/daj,/oddaj ;cod_adminmenu.amxx ;/codadminmenu cs_team_semiclip.amxx cod_expzafull.amxx ;exp za full serwer
G[o]Q
20.09.2014
bo masz mój plugin do free który to zawiera (tak mi sie to spodobało że to tam przemyciłem ale niestety innym to nie pasuje [nie mama pojęcia dlaczego?]) wyłączasz to w cvarach popatrz w sma albo w amxmodmenu na ostatniej stronie
Mateos 21.09.2014
Od pewnej osoby słyszałem, że te pioruny lagują, więc chciałbym to wyłączyć i sprawdzić, czy to faktycznie prawda.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define PLUGIN "Free++" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X+G[o]Q" new is_free new uzycia new only_knife new light new smoke new czy_uzyty[513] new to_block[]={"cl_rebuy","cl_autobuy","cl_setautobuy","rebuy","autobuy","glock","usp","p228","deagle","elites", "fn57","m3","autoshotgun","mac10","tmp","mp5","ump45","p90","galil","ak47","scout","sg552","awp", "g3sg1","famas","m4a1","bullpup","sg550","m249","shield","hegren","sgren","flash",} public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("dr_thunder","1") for(new i=0;i<sizeof(to_block);i++) register_clcmd( to_block[i],"BlokujKomende"); register_clcmd("say /free","free_run") RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Bron"); RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "Bron") RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "Bron") RegisterHam(Ham_Touch,"trigger_hurt","podloze_post",0) RegisterHam(Ham_Use, "func_button","Dotyk_buttona"); RegisterHam(Ham_Use, "func_rot_button","Dotyk_buttona"); RegisterHam(Ham_Use, "button_target","Dotyk_buttona"); register_event("CurWeapon","curweapon","be","1=1") register_event("DeathMsg", "death", "a") register_logevent( "round_start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start"); set_task(300.0,"reklama",0,_,_,"b") } public reklama(){ ColorChat(0,GREEN, "[Free]^x01 Jesli jestes w terro wpisz ^x03/free^x04 aby uruchomic Freerun"); } public free_run(id){ if(get_user_team(id)!=1){ ColorChat(id,GREEN, "[Free]^x01 KOMENDA TYLKO DLA TERRORYSTOW!!!"); return PLUGIN_HANDLED } if(is_free){ ColorChat(id,GREEN, "[Free]^x01 FREE ZOSTALO JUZ AKTYWOWANE!!!"); return PLUGIN_HANDLED } if(!uzycia){ set_hudmessage(255, 42, 255, 0.01, 0.46, 1, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "FREE RUN!!!") is_free=1 only_knife=1 for(new i=1;i<33;i++){ if(!is_user_alive(i)) continue engclient_cmd(i,"weapon_knife") client_cmd(i,"weapon_knife") } } else ColorChat(id,GREEN, "[Free]^x01 UZYLES PULAPKI NIE MOZESZ AKTYWOWAC FREE!!!"); return PLUGIN_HANDLED } public curweapon(id){ if(only_knife){ engclient_cmd(id,"weapon_knife") client_cmd(id,"weapon_knife") } } public Dotyk_buttona(this, idcaller, idactivator, use_type, Float:value){ if(!is_free&&!czy_uzyty[this]&&(get_user_team(idcaller)==1||get_user_team(idactivator)==1)){ ++uzycia czy_uzyty[this]=1 return HAM_IGNORED } if(!is_free&&czy_uzyty[this]&&(get_user_team(idcaller)==1||get_user_team(idactivator)==1)){ ColorChat(idcaller,GREEN, "[Free]^x01 Ten przycisk zostal juz uzyty"); return HAM_SUPERCEDE } if(is_free&&(get_user_team(idcaller)==1||get_user_team(idactivator)==1)){ ColorChat(idcaller,GREEN, "[Free]^x01 JEST FREE NIE MOZESZ AKTYWOWAC PULAPEK!!!"); return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public round_start(){ is_free=0 uzycia=0 only_knife=0 for(new i=0;i<513;i++) czy_uzyty[i]=0 } public BlokujKomende() return PLUGIN_HANDLED; public Bron(weapon,id){ if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED if (get_user_team(id)==2&&!is_free) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; } public podloze_post(ent,id){ if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED if (get_user_team(id)==1) return HAM_IGNORED; if(!get_cvar_num("dr_thunder")) return HAM_IGNORED thunder(id) return HAM_IGNORED } public thunder(id){ if ( is_user_alive( id ) ) { new origin[ 3 ] get_user_origin( id, origin ) origin[ 2 ] = origin[ 2 ] - 26 message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) // Lightning write_byte( TE_BEAMPOINTS ) write_coord( origin[ 0 ] ) write_coord( origin[ 1 ] ) write_coord( origin[ 2 ] ) write_coord( origin[ 0 ] + 150 ) write_coord( origin[ 1 ] + 150 ) write_coord( origin[ 2 ] + 1700 ) write_short(light ) write_byte( 1 ) write_byte( 5 ) write_byte( 14 ) write_byte( 50 ) write_byte( 50 ) write_byte( 255 ) write_byte( 100 ) write_byte( 20 ) write_byte( 200 ) write_byte( 200 ) message_end() message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin ) // Sparks write_byte( TE_SPARKS ) write_coord( origin[ 0 ] ) write_coord( origin[ 1 ] ) write_coord( origin[ 2 ] ) message_end() smoke_effect( origin, 100 ) // Smoke emit_sound( id, CHAN_AUTO, "ambience/thunder_clap.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM ) user_kill(id, 1) } } smoke_effect( origin[ 3 ], amount ) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_SMOKE ) write_coord( origin[ 0 ] ) write_coord( origin[ 1 ] ) write_coord( origin[ 2 ] ) write_short( smoke ) write_byte( amount ) write_byte( 10 ) message_end() } public plugin_precache() { precache_sound( "ambience/thunder_clap.wav" ) smoke = precache_model( "sprites/steam1.spr" ) light = precache_model( "sprites/lgtning.spr" ) } public death(){ new vid = read_data(2) if(get_cvar_num("dr_auto_resp")==1&&get_user_team(vid)==2) set_task(0.2,"respawn",vid) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
register_cvar("dr_thunder","1")
Najlepsze jest to, że nawet tego cvaru nie mam w amxx.cfg
Użytkownik Mateos edytował ten post 21.09.2014 00:40
White
21.09.2014
Nie musi być w amxx.cfg, ale będzie Ci wtedy czytać domyślny. Jeśli chcesz się pozbyć tego pioruna to dopisz po prostu w amxx.cfg:
dr_thunder 0
dasiek
21.09.2014
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.