Gdzie znajde linijke odpowiadajaca za teks...
patryQ1997
15.09.2014
Siemka.
Mam pytanie gdzie znajdę linijkę odpowiedzialna za tekst zmiany nicku (ss nizej)
Za pomoc daję +
patryQ1997
15.09.2014
Jeżeli widziałbym o jaki plugin chodzi sam bym sobie znalazł..
Chodzi mi o nazwę pluginu w którym to znajdę.
patryQ1997
15.09.2014
amxbans_core.amxx amxbans_main.amxx debug sklep_sms.amxx debug ;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) ReasonKicker.amxx ; Powody wyrzucenia gracza. plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx debug ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx debug ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; TUTAJ dopisuj samodzielnie zainstalowane pluginy: ; +---------------------------------------------------------------------------+ ; | W Panelu Administracyjnym mozesz zainstalowac dodatkowe pluginy. -==- | ; | Prosimy aby zainstalowane "recznie" pluginy dopisywac powyzej tej tabeli! | ; +---------------------------------------------------------------------------+ ; Pluginy zainstalowane z poziomu panelu: descriptive_fire_in_the_hole.amxx ; Dodaje napisy na chacie podczas rzucenia granatu adminlisten.amxx ; Admin widzi wszystkie rozmowy na chacie admin_spec_esp.amxx ; Admin po smierci posiada ESP hpk.amxx ; Wyrzuca graczy z dużym pingiem bomb_info.amxx ; Gdy gracz podkłada/rozbraja bombe, pojawia się komunikat na t_say flash.amxx ; Pokazuje przez kogo zostales oslepiony lub oslepiles na chacie csnadedrops.amxx ; Granaty wypadaja po smierci bs_limiter.amxx ; Jezeli jest mniej niz 5 CT nie ma mozliwosci polozenia bomby na bsie B sem.amxx ; Mozliwosc przenikania przez graczy na poczatku rundy ad_manager.amxx ; Napisy na chacie new_mutemenu.amxx ; Możliwość zmutowania sobie danego gracza. bcd_hudtimer.amxx ; Licznik c4 vip.amxx ; VIP na serwerze grenade_trail.amxx ; Kolorowa linia za rzuconym granatem inf_smierc.amxx ; Mozliwe podanie info po smierci show_ips.amxx ; /ip pokazuje ip graczy w konsoli ptb.amxx ; Balansowanie druzyn. reset_statystyk.amxx ; /rs - możliwość resetowania statystyk afkbombtransfer.amxx ; Bomba zostaje przeniesiona jezeli gracz jest AFK interp.amxx ; Wymusza interp co runde antyreklama_nick.amxx ; Brak mozliwosci reklamy IP i WWW w nicku Allow_round_finish.amxx ; Zmiana mapy nastepuje po koncu rundy zabity.amxx ; Pokazuje przez kogo zostales zabity i ile mu zostalo hp warmuppro.amxx ; Rozgrzewka RoundSound.amxx ; Muzyka na koniec rundy komendy.amxx ; Komendy /regulamin /konkurs /kontakt dontsayips.amxx ; Nie mozna reklamowac IP na sayu Voices_Management.amxx ; Menu rozmowy w csie reklama_po_smierci.amxx ; Napis w HUD po smierci kampienie_tt.amxx ; Informacja na sayu o kampieniu na respie tt spec_switch.amxx ; Komenda /spec dla Admina czat_log.amxx ; Wszystkie wiadmosci na sayu/tsayu sie zapisuja afk_kicker.amxx ; Wyrzuca graczy AFK slot_reservation.amxx
xenos
15.09.2014
Gdyż owe wyświetlanie występuje w czystym amxxie jak równiez i w czystym hldsie bez amxxu.
Więc tu masz odpowiedz, to nie jest w pluginie.
patryQ1997
15.09.2014
widać powyższe wypowiedzi są tylko po to by nabić posty.
Gdyż owe wyświetlanie występuje w czystym amxxie jak równiez i w czystym hldsie bez amxxu.
Więc tu masz odpowiedz, to nie jest w pluginie.
Początkowo myślałem, że znajdę w data/lang tak jak większość komunikatów z serwera, ale niestety.
To wie ktoś gdzie znajdę?
patryQ1997
19.09.2014
Informacje o zmianie nicku wysyłane są w public client_infochanged
A gdzie to dokładnie znajdę?
patryQ1997
19.09.2014
To nie znajde w tego juz w jakims pliku? Przeciez gdzies ten kod wystepuje jezeli po zmianie nicku wyskakuje komunikat.
Puchate
19.09.2014
To nie znajde w tego juz w jakims pliku? Przeciez gdzies ten kod wystepuje jezeli po zmianie nicku wyskakuje komunikat.
naprawdę nie jestes w stanie zrozumiec ze jest to domyslny komunikat na serwerze HLDS i jego tresc znajduje sie w plikach gry gracza? Fakt, mozna to NADPISAC, ale nie zmienic.
patryQ1997
19.09.2014
To nie znajde w tego juz w jakims pliku? Przeciez gdzies ten kod wystepuje jezeli po zmianie nicku wyskakuje komunikat.
naprawdę nie jestes w stanie zrozumiec ze jest to domyslny komunikat na serwerze HLDS i jego tresc znajduje sie w plikach gry gracza? Fakt, mozna to NADPISAC, ale nie zmienic.
Nie byłem w stanie, ponieważ nikt mi takiej konkretnej oddpowiedzi nie udzielił..
Zrobiłem coś takiego i wiadomości po zmianie nicku pojawiają się dwa razy.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #define PLUGIN "Zmiana nicku" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Patryk1997" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) // Add your code here... } public client_infochanged(id){ new newname[32], oldname[32]; get_user_info(id, "name", newname, 31); get_user_name(id, oldname, 31); if(!equal(oldname, newname)){ ColorChat(0, GREEN, "de_dust2^x01 # Gracz ^x03%s^x01 zmienil nick na ^x03%s^x01", oldname, newname); } }
Użytkownik patryQ1997 edytował ten post 19.09.2014 16:25
Puchate
19.09.2014
Kolega wyzej pisal o tym
Zobacz to, nietestowane ale moze dzialac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "xxx" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("SayText", "eventSayText", "a", "1>0", "2=#Name_Change") } public eventSayText(id){ new oldName[33], newName[33] read_argv(3, oldName, 32) read_argv(4, newName, 32) // tutaj Twoj color chat return PLUGIN_HANDLED }
patryQ1997
19.09.2014
Zrobiłem tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "xxx" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("SayText", "eventSayText", "a", "1>0", "2=#Name_Change") } public eventSayText(id){ new oldName[33], newName[33] read_argv(3, oldName, 32) read_argv(4, newName, 32) ColorChat(id, GREEN, "de_dust2^x01 # Gracz ^x03%s^x01 zmienil nick na ^x03%s^x01", oldName, newName); return PLUGIN_HANDLED }
I niestety tekst jest taki sam jak wcześniej bez żadnych zmian.
W moim kodzie niby poprawnie działało, lecz wiadomość się pojawiała dwukrotnie.
xenos
19.09.2014
#include < amxmodx > #include < amxmisc > #include < colorchat > #define PLUGIN "Brak wyswietlania" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "xenos" public plugin_init ( ) { register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ) register_message(get_user_msgid("SayText"), "blokada"); } public client_infochanged ( id ) { if (is_user_connected(id )) { new newname [ 32 ], oldname [ 32 ] get_user_info( id, "name", newname, 31 ) get_user_name( id, oldname, 31 ) if (!equal(oldname,newname)) { ColorChat ( 0, GREEN, "^x04 Gracz zmienil nick z %s na %s",oldname,newname); set_user_info(id,"name",newname) } } } public blokada ( msgid, dest, receiver ) { static info [ 64 ]; get_msg_arg_string(2, info, sizeof(info) - 1); if( !equali(info, "#Cstrike_Name_Change") ) return PLUGIN_CONTINUE; return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ uc1\\ deff0\\ deflang1045\\ deflangfe1045{\\ fonttbl{\\ f0 Tahoma;}}\n\\ f0{\\ colortbl;}{\\ *\\ generator Wine Riched20 2.0.????;}\\ pard\\ sl-240\\ slmult1\\ li0\\ fi0\\ ri0\\ sa0\\ sb0\\ s-1\\ cfpat0\\ cbpat0\n\\ par} */
patryQ1997
19.09.2014
xenos, dzięki. A jest możliwość zmiany tekstu (ss niżej) w tym kodzie co podałeś? Czy jest z tym zbyt dużo zabawy? Bardzo mi zależy, oczywiście będzie kolejny +
xenos
19.09.2014
Niestety ja nie wiem jak to wyłapać, może któryś z innych osób lepiej znających się wie jak.xenos, dzięki. A jest możliwość zmiany tekstu (ss niżej) w tym kodzie co podałeś? Czy jest z tym zbyt dużo zabawy? Bardzo mi zależy, oczywiście będzie kolejny +
Puchate
22.09.2014
I niestety tekst jest taki sam jak wcześniej bez żadnych zmian.
Czyli nie lapie tego eventu, trzeba sprawdzic czemu