Jak daleko poleciał granat
Eryk172
10.09.2014
Witam, istnieje funkcja która zwraca jak daleko poleciał granat ? na przykład Smoke
Dziękuje
G[o]Q
11.09.2014
2 opcje:
-lapiesz spawn granatu i touch ziemi pobierasz coordy w obu przypadkach i liczysz odległość
-pobierasz prędkość granatu w spawn post i obliczasz na jej podstawie gdzie uderzy w ziemie i liczysz odleglosc
Puchate
11.09.2014
-pobierasz prędkość granatu w spawn post i obliczasz na jej podstawie gdzie uderzy w ziemie i liczysz odleglosc
-lapiesz spawn granatu i touch ziemi pobierasz coordy w obu przypadkach i liczysz odległość
Nie touch ziemii, tylko moment jego wybuchu
G[o]Q
11.09.2014
Nie touch ziemii, tylko moment jego wybuchu
tak wiem nie wiem czemu ale myslalem ze chodzi o odleglosc pierwszego uderzenia
GwynBleidD
11.09.2014
Co do wybuchu, żeby być "szybszym" można złapać nie tylko moment wybuchu, ale też moment, gdy granat się zatrzyma, co może nastąpić wcześniej niż wybuch, wtedy podamy dystans zanim granat wybuchnie
Eryk172
11.09.2014
TAK ISTNIEJE
Nagroda w postaci reputacji adekwatna do wypowiedzi
Coś z tego będzie ?
RegisterHam(Ham_Touch,"grenade","fwTouch") new Float:preOrigin[3]; // Pozycja Gracza new Float:vfOrigin[3]; // Pozycja Smoke public grenade_throw(id, idGranade, wId){ if(wId==CSW_SMOKEGRENADE){ pev(id, pev_origin, preOrigin); } return PLUGIN_CONTINUE; } public fw_touch(touched, toucher) { static class[32],Float:forigin[3]; pev(toucher, pev_classname, class, sizeof class - 1); pev(toucher, pev_origin, forigin); if(containi(class, "grenade") != -1 && !touched) { new wid = get_pdata_int(toucher,OFFSET_ENT_TO_INDEX); if(wid == CSW_SMOKE) { pev(toucher, pev_origin, vfOrigin); } } }
Puchate
11.09.2014
Porownywanie ciagu znakow w czesto wykonujacych sie funkcjach jest istnym marnotrawstwem mocy obliczeniowej.
Attached Files
Edited by Puchate, 11.09.2014 21:27.
Eryk172
12.09.2014
Liczyć będzie to bardzo rzadko, do max kilku razy na mapę.
Który kod obciąży bardziej serwer, mój czy Twój?
Eryk172
14.09.2014
Dobrze zrozumiałem, że plugin puchate mniej obciąży serwer?