Siemka mam taki kod:
Define:
#define dmg(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %2 && get_user_team(%1) == 1) #define dmg2(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %1 && get_user_team(%2) == 1)
Kod:
public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker) return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker) || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;
Czy ja zmienię to na:
public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker) return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker) || dmg(victim, inflictor) || dmg2(victim, inflictor) || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;
To czy ten kod zablokuje mi też obrażenia z bytu?
Bo pierwszy Kod blokuje obrażenia zadane z tylko i wyłącznie z broni, a mi chodzi o to żeby blokował każdy byt jak np. uderzenie z rakiety
Dzięki z góry, jestem zielony w pawn