[ROZWIĄZANE] wyjaśnienie kodu
Najlepsza odpowiedź Rivit 29.08.2014 06:31
To jest wyciąganie id gracza z id taska.
Ktos w tasku jako 3 parametr użył 3431+id, żeby nie przesyłać osobno indexu gracza. To taki trik fajny i przydatny. Potem w funkcji widzialnosc masz task_id (czyli 3431+id) i od tego odejmujesz 3431 i co Ci zostaje? Index gracza i możesz na nim operować. Przejdź do postu
Ktos w tasku jako 3 parametr użył 3431+id, żeby nie przesyłać osobno indexu gracza. To taki trik fajny i przydatny. Potem w funkcji widzialnosc masz task_id (czyli 3431+id) i od tego odejmujesz 3431 i co Ci zostaje? Index gracza i możesz na nim operować. Przejdź do postu
Oporowiec 29.08.2014
siema, proszę Was abyście mi wyjaśnili ten kod:
public Widzialny(task_id) { new id = task_id - 3431 set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01) show_hudmessage(id, "Bedziesz widzialny za: %d", Odlicz[id]) Odlicz[id] -= 1 if(Odlicz[id] <= 0) { if(task_exists(task_id)) { remove_task(task_id) } fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) } }
chodzi mi o to:
new id = task_id - 3431
Najlepsza odpowiedź
Rivit
29.08.2014
To jest wyciąganie id gracza z id taska.
Ktos w tasku jako 3 parametr użył 3431+id, żeby nie przesyłać osobno indexu gracza. To taki trik fajny i przydatny. Potem w funkcji widzialnosc masz task_id (czyli 3431+id) i od tego odejmujesz 3431 i co Ci zostaje? Index gracza i możesz na nim operować.
Ktos w tasku jako 3 parametr użył 3431+id, żeby nie przesyłać osobno indexu gracza. To taki trik fajny i przydatny. Potem w funkcji widzialnosc masz task_id (czyli 3431+id) i od tego odejmujesz 3431 i co Ci zostaje? Index gracza i możesz na nim operować.