witam, od kilku godzin męczę się nad czymś takim, że po kliknięciu X opcji w menu nasz strój zostanie zmieniony (na strój przeciwnika) na Y sekund jednak w ogóle mi to nie wychodzi ;(
mógłby mi ktoś podesłać przykładowy plugin ??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] stroj przeciwnika na X sekund - pomoc
Najlepsza odpowiedź Drago36 , 27.08.2014 20:18
I gdzieś na dolepublic off(id) cs_set_user_model( id, "leet")Najprościej mówiąc
A jak gracz będzie z CT przebrany na TT to znowu ma go ubrać w TT?
Lepiej zresetować niż znowu przydzielać strój:
public off(id) cs_reset_user_model(id)
@@
Tu wersja na na przycisk "E".
#1
Napisano 27.08.2014 19:13
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#2
Napisano 27.08.2014 19:21
Robiłem takiego skilla na pokemoda
Nie wiem jak to ma działać, ale zrób coś ala:
1. Jeżeli chcesz ubranie "nakierowanego" przeciwnika - pobierz aim
2. Pobierz model ofiary
3. Ustaw model ofiary na sobie
4. Task na x sekund
5. Oddaj stary model
#3
Napisano 27.08.2014 19:24
Robiłem takiego skilla na pokemoda
Nie wiem jak to ma działać, ale zrób coś ala:
1. Jeżeli chcesz ubranie "nakierowanego" przeciwnika - pobierz aim
2. Pobierz model ofiary
3. Ustaw model ofiary na sobie
4. Task na x sekund
5. Oddaj stary model
gdybym dał rade to bym nie zakładał tego tematu -,-
obojętnie jaki strój, po prostu po wybraniu danej opcji w menu strój zmienia się na przeciwnika (obojętnie jaki model) i po np. 5 sekund strój wraca na pierwszy.
dałbyś rade zrobić?
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#4
Napisano 27.08.2014 20:04
#5
Napisano 27.08.2014 20:12
Nietestowane:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; new bool:g_Successful[33]; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /test", "ShowPlayerMenu"); register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public ShowPlayerMenu(id){ if(is_user_alive(id)){ new g_Menu = menu_create("Tytul", "MenuChoose"); menu_additem(g_Menu, "Tak"); menu_additem(g_Menu, "Nie"); menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, g_Menu); } } public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){ if(g_Item == MENU_EXIT){ menu_destroy(g_Menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(g_Item){ case 0:{ if(is_user_alive(id)){ switch(cs_get_user_team(id)){ case CS_TEAM_CT:{ cs_set_user_model(id, "leet"); g_Successful[id] = true; } case CS_TEAM_T:{ cs_set_user_model(id, "gign"); g_Successful[id] = true; } } if(g_Successful[id]){ set_task(5.0, "RestorePlayerModel", id); } } } case 1:{ client_print(id, 3, "Twoj problem... ;)"); } } menu_destroy(g_Menu); return PLUGIN_HANDLED; } public RestorePlayerModel(id){ if(is_user_alive(id)){ switch(cs_get_user_team(id)){ case CS_TEAM_CT:{ cs_set_user_model(id, "gign"); g_Successful[id] = false; } case CS_TEAM_T:{ cs_set_user_model(id, "leet"); g_Successful[id] = false; } } } } public RoundStart(){ for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i) && g_Successful[i]){ switch(cs_get_user_team(i)){ case CS_TEAM_CT:{ cs_set_user_model(i, "gign"); g_Successful[i] = false; } case CS_TEAM_T:{ cs_set_user_model(i, "leet"); g_Successful[i] = false; } } } } }
If you can dream it, you can do it.
#6
Napisano 27.08.2014 20:18 Najlepsza odpowiedź
I gdzieś na dolepublic off(id) cs_set_user_model( id, "leet")Najprościej mówiąc
A jak gracz będzie z CT przebrany na TT to znowu ma go ubrać w TT?
Lepiej zresetować niż znowu przydzielać strój:
public off(id) cs_reset_user_model(id)
@@
Tu wersja na na przycisk "E".
Użytkownik Drago36 edytował ten post 27.08.2014 20:26
#7
Napisano 27.08.2014 20:37
Nie wiem, czy model gracza zmienia się automatycznie wraz z początkiem rundy, czy też nie, dlatego dodałem zabezpiecznie g_Successful.
Nietestowane:/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; new bool:g_Successful[33]; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /test", "ShowPlayerMenu"); register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public ShowPlayerMenu(id){ if(is_user_alive(id)){ new g_Menu = menu_create("Tytul", "MenuChoose"); menu_additem(g_Menu, "Tak"); menu_additem(g_Menu, "Nie"); menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, g_Menu); } } public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){ if(g_Item == MENU_EXIT){ menu_destroy(g_Menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(g_Item){ case 0:{ if(is_user_alive(id)){ switch(cs_get_user_team(id)){ case CS_TEAM_CT:{ cs_set_user_model(id, "leet"); g_Successful[id] = true; } case CS_TEAM_T:{ cs_set_user_model(id, "gign"); g_Successful[id] = true; } } if(g_Successful[id]){ set_task(5.0, "RestorePlayerModel", id); } } } case 1:{ client_print(id, 3, "Twoj problem... ;)"); } } menu_destroy(g_Menu); return PLUGIN_HANDLED; } public RestorePlayerModel(id){ if(is_user_alive(id)){ switch(cs_get_user_team(id)){ case CS_TEAM_CT:{ cs_set_user_model(id, "gign"); g_Successful[id] = false; } case CS_TEAM_T:{ cs_set_user_model(id, "leet"); g_Successful[id] = false; } } } } public RoundStart(){ for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i) && g_Successful[i]){ switch(cs_get_user_team(i)){ case CS_TEAM_CT:{ cs_set_user_model(i, "gign"); g_Successful[i] = false; } case CS_TEAM_T:{ cs_set_user_model(i, "leet"); g_Successful[i] = false; } } } } }
działa, dzięki
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych