Generator klas i 1/1 z AWP
Game4Fun 25.08.2014
Witam,
chciałem zrobić nową klasę, 1/3 z AWP, zrobiłem, widze że nie działa.
nawet zrobilem juz 1/1 ale też nie działa:
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits, attacker){ if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } }
Cały skrypt:
radim
25.08.2014
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits) { if(!is_user_connected(idAtt)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idAtt]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idAtt) && get_user_weapon(idAtt) == CSW_AWP && dmgBits & (1<<1) && random_num(1, 3) == 1) cod_inflict_damage(idAtt, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Wszechwiedzący 25.08.2014
Nie zrobiłes z awp tylko z nozem.
Nie zminiłes w klasie na awp tylko jest knife
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits, attacker){ if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } }
Zrob tak
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits, attacker) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == TWOJA_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,X) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
gdzie: "TWOJA_BRON" to broń np. "CSW_M4A1" da nam 1/x z m4
"X" to liczba np. gdy będzie 3 to masz 1/3 z danej broni
Game4Fun 25.08.2014
Sorki nie dopisałem.
Robiłem testy już na paru broniach, dlatego tu jest AWP a w "całym" skrypcie Knife.
Dzięki za porady, wasz sposób działa
A jeśli chce 2 bronie to robię tak:
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Dobrze jest to?