[ROZWIĄZANE] Zablokowanie i odblokowanie H...
Najlepsza odpowiedź sebul 25.08.2014 10:32
Zrób małe opóźnienie.
Przejdź do postu
Rivit
24.08.2014
Witam.
Jak zablokować spawn? A potem go odblokować? Czy wystarczy DisableHamForward żeby odblokować.
Jak zablokować spawn? A potem go odblokować? Czy wystarczy DisableHamForward żeby odblokować.
sebul
24.08.2014
Co masz dokładnie na myśli? Chcesz zablokować samo wykonywanie się funkcji od spawna, czy zablokować spawn, tak żeby gracz się nie odradzał?
Wielkie Jol
24.08.2014
Jeżeli chcesz zablokować forward to tak jak napisałeś używając DisableHamForward, przez hooka.
Rivit
24.08.2014
Nie wyrazilem sie dobrze. Chce aby gracz sie nie odrodzil. Czyli jak zahookuje ten forward i potem uzyje DisableHamForward to wyłączę ten forward we wszystkich pluginach? Czy DisableHamForward powoduje tylko wyłączenie łapania forwardu w tym pluginie?
sebul
24.08.2014
To drugie, a blokowanie spawnu to nie taka prosta rzecz.Nie wyrazilem sie dobrze. Chce aby gracz sie nie odrodzil. Czyli jak zahookuje ten forward i potem uzyje DisableHamForward to wyłączę ten forward we wszystkich pluginach? Czy DisableHamForward powoduje tylko wyłączenie łapania forwardu w tym pluginie?
Rivit
24.08.2014
Dlaczego? Mam zmienną bEnabled. Jesli true to blokuj spawn else nie blokuj.
Dlaczego nie jest proste? Może lepiej zespawnować gracza i go po cichu zabić nie dodając mu deada.
Dlaczego nie jest proste? Może lepiej zespawnować gracza i go po cichu zabić nie dodając mu deada.
Droso
24.08.2014
Dlaczego nie jest proste? Może lepiej zespawnować gracza i go po cichu zabić nie dodając mu deada.
TO.
Chyba najlepsze wyjście, albo sie bawisz w return HAM_SUPERCEDE; ale z tym to zabawy będzie, bo gracz też się odradza jakby na spect itd.
Rivit
24.08.2014
właśnie probowalem z supercede ale potem sie nie spawnowal.
A jak go zabic po cichu, tak żeby mu deada nie dodało.?
A jak go zabic po cichu, tak żeby mu deada nie dodało.?
Rivit
25.08.2014
public Spawn(id) { if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)-1) user_silentkill(id) } }
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
Używam tego kodu, ale po spawnie ciało gracza jest tak jakby zawieszone. Wygląda jakby się odrodził normalnie, z tą różnicą że nie żyje,a to ciało znika po x sekundach (cl_corpsestay CVar). Jak je położyć ?