←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Zablokowanie i odblokowanie H...


Najlepsza odpowiedź sebul 25.08.2014 10:32

Zrób małe opóźnienie. Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 24.08.2014

Witam.

Jak zablokować spawn? A potem go odblokować? Czy wystarczy DisableHamForward żeby odblokować.
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 24.08.2014

Co masz dokładnie na myśli? Chcesz zablokować samo wykonywanie się funkcji od spawna, czy zablokować spawn, tak żeby gracz się nie odradzał?
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 24.08.2014

Jeżeli chcesz zablokować forward to tak jak napisałeś używając DisableHamForward, przez hooka.
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 24.08.2014

Nie wyrazilem sie dobrze. Chce aby gracz sie nie odrodzil. Czyli jak zahookuje ten forward i potem uzyje DisableHamForward to wyłączę ten forward we wszystkich pluginach? Czy DisableHamForward powoduje tylko wyłączenie łapania forwardu w tym pluginie?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 24.08.2014

Nie wyrazilem sie dobrze. Chce aby gracz sie nie odrodzil. Czyli jak zahookuje ten forward i potem uzyje DisableHamForward to wyłączę ten forward we wszystkich pluginach? Czy DisableHamForward powoduje tylko wyłączenie łapania forwardu w tym pluginie?

To drugie, a blokowanie spawnu to nie taka prosta rzecz.
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 24.08.2014

Dlaczego? Mam zmienną bEnabled. Jesli true to blokuj spawn else nie blokuj.
Dlaczego nie jest proste? Może lepiej zespawnować gracza i go po cichu zabić nie dodając mu deada.
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 24.08.2014


Dlaczego nie jest proste? Może lepiej zespawnować gracza i go po cichu zabić nie dodając mu deada.

TO.

Chyba najlepsze wyjście, albo sie bawisz w return HAM_SUPERCEDE; ale z tym to zabawy będzie, bo gracz też się odradza jakby na spect itd.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 24.08.2014

właśnie probowalem z supercede ale potem sie nie spawnowal.

A jak go zabic po cichu, tak żeby mu deada nie dodało.?
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 25.08.2014

public Spawn(id)
{
      if(is_user_alive(id))
      {
            cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)-1)
            user_silentkill(id)
      }
}
      RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)

Używam tego kodu, ale po spawnie ciało gracza jest tak jakby zawieszone. Wygląda jakby się odrodził normalnie, z tą różnicą że nie żyje,a to ciało znika po x sekundach (cl_corpsestay CVar). Jak je położyć xD?

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź sebul - zdjęcie sebul 25.08.2014

Zrób małe opóźnienie.
Odpowiedz
Zablokowany