[ROZWIĄZANE] Opis Funkcji "fw_tracelin...
Klemens
24.08.2014
Witam.
Proszę o opisanie poniższej funkcji, chodzi mi dokładnie co ona robi
public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace) { if(!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED; if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new hit = get_tr2(trace, TR_pHit) if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK)) return FMRES_IGNORED; if(is_user_alive(hit)) { if( ultra_armor[hit]>0 ) { ultra_armor[hit]-- set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8) } return FMRES_IGNORED } return FMRES_IGNORED; }
DarkGL
24.08.2014
Jest to handle funkcji traceline z silnika jeśli gracz ma zmienną ultra_armor[hit] większą od 0 to hitgroup jest ustawiane na shield
/* Parts of body for hits */ #define HIT_GENERIC 0 /* none */ #define HIT_HEAD 1 #define HIT_CHEST 2 #define HIT_STOMACH 3 #define HIT_LEFTARM 4 #define HIT_RIGHTARM 5 #define HIT_LEFTLEG 6 #define HIT_RIGHTLEG 7
radim
28.08.2014
A czy jest możliwość użycia tego w innym silniku?
W innym silniku? Jeżeli chodzi Ci żeby użyć tego kodu w innym pluginie/modzie lub coś to tak, jest taka możliwość
Nltj
28.08.2014
Zapytał się więc mu odpowiedziałem że jest taka możliwość...
Co wg Cb w tym poście jest nie tak ?
Umić trzeba aby sensownie użyć tego "kodu" w innym pluginie.
dla Ciebie Gwyn
Użytkownik Nltj edytował ten post 28.08.2014 16:29
Danny OK
25.09.2014
Przepraszam, że odświeżam, ale mam pytanie.
Hit grup gdzie się ustawia?
Jest to handle funkcji traceline z silnika jeśli gracz ma zmienną ultra_armor[hit] większą od 0 to hitgroup jest ustawiane na shield
/* Parts of body for hits */ #define HIT_GENERIC 0 /* none */ #define HIT_HEAD 1 #define HIT_CHEST 2 #define HIT_STOMACH 3 #define HIT_LEFTARM 4 #define HIT_RIGHTARM 5 #define HIT_LEFTLEG 6 #define HIT_RIGHTLEG 7
Jako cyfra w tym miejscu? (Chciałbym korpus)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
Oraz ci należy zrobić aby odbijanie pocisku działało? Wystarczy ustawić graczowi:
ultra_armor[id] = 2;
Dobrze myślę?
Danny OK
25.09.2014
Ok znalazłem:
new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup); if (hitzone ==HIT_CHEST) { ... }
radim
27.09.2014
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL