←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Opis Funkcji "fw_tracelin...

Zablokowany

  • +
  • -
Klemens - zdjęcie Klemens 24.08.2014

Witam.

Proszę o opisanie poniższej funkcji, chodzi mi dokładnie co ona robi ;)

public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
    
    if(!is_user_connected(id))
        return FMRES_IGNORED;

    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;

    new hit = get_tr2(trace, TR_pHit)    
    
    if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK))
        return FMRES_IGNORED;
        
    
    if(is_user_alive(hit))
    {
        if( ultra_armor[hit]>0 )
        {
            ultra_armor[hit]--
            set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
        }
        return FMRES_IGNORED
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 24.08.2014

Jest to handle funkcji traceline z silnika jeśli gracz ma zmienną ultra_armor[hit] większą od 0 to hitgroup jest ustawiane na shield

 


	/* Parts of body for hits */
	#define HIT_GENERIC 0 /* none */
	#define HIT_HEAD 1
	#define HIT_CHEST 2
	#define HIT_STOMACH 3
	#define HIT_LEFTARM 4
	#define HIT_RIGHTARM 5
	#define HIT_LEFTLEG 6
	#define HIT_RIGHTLEG 7
Odpowiedz

  • +
  • -
Klemens - zdjęcie Klemens 24.08.2014

A czy jest możliwość użycia tego w innym silniku?

Odpowiedz

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 27.08.2014

Z tego co wiem nie ma rzeczy niemożliwych, ale trzeba "umić"


GwynBleidD (28.08.2014 11:01):
Trzeba również umić pisać posty na temat.

Następny taki post = warn.

Nie masz nic sensownego do dodania, nie pisz. Nie nabijaj postów na siłę, bo tylko się o bana prosisz.
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 28.08.2014

A czy jest możliwość użycia tego w innym silniku?

W innym silniku? Jeżeli chodzi Ci żeby użyć tego kodu w innym pluginie/modzie lub coś to tak, jest taka możliwość

Odpowiedz

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 28.08.2014

Zapytał się więc mu odpowiedziałem że jest taka możliwość... :facepalm:

 

 

Co wg Cb w tym poście jest nie tak ? :mur:

 

 

Umić trzeba aby sensownie użyć tego "kodu" w innym pluginie.

 

 

 

:coto:   dla Ciebie Gwyn


speedkill (28.08.2014 16:35):
Równie dobrze można napisać, że Perpetuum mobile istnieje ale nikt tego nie udowodnił, na pytanie można było odpowiedzieć tak lub nie, a nie, że nie ma rzeczy niemożliwych.

Użytkownik Nltj edytował ten post 28.08.2014 16:29
Odpowiedz

  • +
  • -
Danny OK - zdjęcie Danny OK 25.09.2014

Przepraszam, że odświeżam, ale mam pytanie.

 Hit grup gdzie się ustawia? 

Jest to handle funkcji traceline z silnika jeśli gracz ma zmienną ultra_armor[hit] większą od 0 to hitgroup jest ustawiane na shield
 
 

	/* Parts of body for hits */
	#define HIT_GENERIC 0 /* none */
	#define HIT_HEAD 1
	#define HIT_CHEST 2
	#define HIT_STOMACH 3
	#define HIT_LEFTARM 4
	#define HIT_RIGHTARM 5
	#define HIT_LEFTLEG 6
	#define HIT_RIGHTLEG 7

Jako cyfra w tym miejscu? (Chciałbym korpus)

            set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)

Oraz ci należy zrobić aby odbijanie pocisku działało? Wystarczy ustawić graczowi:

ultra_armor[id] = 2;

Dobrze myślę?

Odpowiedz

  • +
  • -
Danny OK - zdjęcie Danny OK 25.09.2014

Ok znalazłem:

new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);

if (hitzone ==HIT_CHEST) {
       ...
}
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 27.09.2014

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany