Zmniejszenie obrażeń od błyskawicy
knd121
23.08.2014
Witam.
Mam problem z klasą Tommy, chodzi o to że jest za dobra, gdyż jej obrażenia są tak wysokie że nikt z tą klasą nie ma szans.
Dlatego proszę o zmniejszenie jej obrażeń od piorunu o polowe.
Np.
Uderzy mnie błyskawica i zabierze mi 200hp to chce aby była tak zrobiona aby zabrała mi 100hp.
Zwyczajne zmniejszenie obrażeń o Połowe
Załączone pliki
Lacostii
23.08.2014
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
Ta linijka odpowiada za obrażenia.
Zmienna Fobrazenia (przypisuje sobie 55.0) to bazowe obrażenia, a liczba obok to 1.0 x ilość inteligencji atakującego i te liczby są sumowane i odpowiedzialne są za ilość obrażeń.
Zrób przykładowo:
cod_inflict_damage(id, ofiara, 40.0, 0.5, ent, DMG_SHOCK);
Będzie wtedy o połowę mniej DMG idącego z inteligencji i 15 mniej DMG bazowego.
knd121
24.08.2014
A mógłbyś ty to zmienić?
Bo robię tak jak napisałeś ale podczas kompilowania wyskakuje error.
kakus002 24.08.2014
Obrazenia zmniejszone do 40, jeśli chcesz je zmniejszyć to tutaj:
fObrazenia = 40.0,