Nie dziala niewidzialnosci w klasach i per...
Gramtv
17.08.2014
Witam mam problem gdyz nie dziala klasa ninja ktora ma 10% widzialnosci na kosie kiedys probowalem wgrac perk nanosuit (1hp calkowicie niewidoczny) tez nie dzialal spis plugin-codmod
codclass_elektryk.amxx
codclass_snajper.amxx
codclass_bazookarz.amxx
codclass_SpeedHacker.amxx
codclass_WsparcieOgniowe.amxx
codclass_myclass(16).amxx
codclass_Diabolo.amxx
codclass_Rozrzutowiec.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx
codclass_Archaniolek.amxx
codclass_umarly.amxx
codclass_aniol.amxx
codclass_Kapitan.amxx
codclass_Ninja.amxx
codclass_patriota.amxx
codclass_trutka.amxx
;Perki
codper_kniferugby.amxx
codperk_palacerekawiczki.amxx
codperk_zestawprofesionalny.amxx
codperk_mozg.amxx
codperk_noname.amxx
codperk_zawodowyrusher.amxx
codperk_masterm4a1.amxx
codperk_masterak47.amxx
codperk_betonowecialo.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codclass_knife_ruggber.amxx
codperk_amuletofthesun.amxx
codperk_amuletspowolnienia.amxx
codperk_amuletzwinnosci.amxx
codperk_arabian.amxx
codperk_chaindezercja.amxx
codperk_chaosorb.amxx
codperk_crazyjump.amxx
codperk_crossbow.amxx
codperk_ironspikes.amxx
codperk_kniferuggby.amxx
codperk_kosa.amxx
codperk_likwidator.amxx
codperk_luska.amxx
codperk_magicbooster.amxx
codperk_medicineglar.amxx
codperk_mitrilarmor.amxx
codperk_mockamikadze.amxx
codperk_multijump.amxx
codperk_nicolaseye.amxx
codperk_przemyt.amxx
codperk_rakiety.amxx
codperk_ringcapitan.amxx
codperk_tajemnicaninji.amxx
codperk_tajemnicaserwera.amxx
codperk_talibowskienaboje.amxx
codperk_twardareka.amxx
codperk_vampyricscepter.amxx
codperk_zrecznoscskoczka.amxx
#include)|(1<
#include
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Ninja [Premium]";
new const opis[] = "1/3 z noza PPM, bardzo wysoko skacze, 1/2 SCOUT ,na nozu widoczny 10%";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 5;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "BloodMan");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNoz");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaScout");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja [Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez BloodMan"); // zastrzegam sobie kasowania tej informacji ;P
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Fajnie sie gralo ta klasa?, pzdr. BloodMan"); // zastrzegam sobie kasowania tej informacji ;P
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id) // 10% na nozu
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 13);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id) //wysoko skacze 400 grawitacji
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public SzansaNoz(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public SzansaScout(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Moze tez to byc wina silnika cod mod poniewaz tam jest wgrana statystyka niewidzialnosci i ona tez nie dziala
Edited by Gramtv, 17.08.2014 23:26.
kakus002 18.08.2014
Posiadasz sklep w którym można kupić niewidzialność?
W klasie niby wszystko dobrze, ale nie wiem czemu jest tak :
#include #include #include #include #include #include #include
- Nie potrzebnie dwa razy to samo ..
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNoz"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaScout");
Do zabijania polecam funkcje BlackPerfuma, KillPlayer
Usun te "RegisterHam" i zastąp je tym:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
Nad public_init daj to:
const m_pActiveItem = 373 const m_flNextSecondaryAttack = 47
I zmien z new ma_klase[33]; na:
new bool:ma_klase[33];
A te dwa publiki "SzansaNoz", "SzansaScout" zamien na ten:
const m_iTeam = 114 public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) { if(~damagebits & DMG_BULLET || ent != attacker || !is_user_connected(attacker)|| !ma_klase[attacker] || get_pdata_int(id,m_iTeam,5) == get_pdata_int(attacker,m_iTeam,5)) return HAM_IGNORED static weapon weapon = get_user_weapon(attacker) switch(weapon) { case CSW_SCOUT: if(!random(2)) KillPlayer(id,ent,attacker,weapon,HIT_GENERIC,0,damagebits) case CSW_KNIFE: if(!random(3) && get_pdata_float(get_pdata_cbase(attacker,m_pActiveItem,5),m_flNextSecondaryAttack,4) > 1.0) KillPlayer(id,ent,attacker,weapon,HIT_GENERIC,0,damagebits) } return HAM_IGNORED; } KillPlayer(id,inflictor,attacker,weapon,body,shouldgib,damagebits) { if(weapon > 30 || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker)) return const GrenadeWeapon = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG const m_LastHitGroup = 75 const m_bitsDamageType = 76 const m_fHasTakenHighDamage = 107 static DeathMsgId new msgblock,weaponname[32],effect if (!DeathMsgId) DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg") set_pdata_int(id,m_LastHitGroup,body,5) set_pdata_int(id,m_bitsDamageType,damagebits,5) set_pdata_int(id,m_fHasTakenHighDamage,1,5) set_pev(id,pev_dmg_inflictor,inflictor) msgblock = get_msg_block(DeathMsgId) set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_SET) ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib) set_msg_block(DeathMsgId, msgblock) effect = pev(id,pev_effects) if(effect & 128) set_pev(id,pev_effects,effect-128) new len if(get_weaponname(weapon,weaponname,31)) { if(~GrenadeWeapon & 1<<weapon) len = 7 else weaponname = "grenade" } else if(weapon == 2) weaponname = "tracktrain" else weaponname = "world" emessage_begin(MSG_ALL, DeathMsgId) ewrite_byte(attacker) ewrite_byte(id) ewrite_byte(body == HIT_HEAD ? 1:0) ewrite_string(weaponname[len]) emessage_end() }
Popraw to bo się nie skompiluje:
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
Gramtv
18.08.2014
Mam niewidke w sklepie tylko za bardzo sie nie orjetuje jak ja usunac
Attached Files
Edited by Gramtv, 18.08.2014 12:40.
Gramtv
18.08.2014
Nadal nie dziala To musi byc przyczyna jakies klasy lub perku ale juz prawdopoodobnie zaden perk i zadna klasa nie ma niewidzialnosci moze w silniku jest cos zle
Attached Files
DyeR
18.08.2014
Najlepiej powyłączaj wszystkie klasy i sprawdź perk z niewidzialnością czy działa
- jeśli nie działa
- włącz klasy i wyłącz wszystkie perki sprawdz klase z niewidzialnością
- jeśli nie działa wyłącz wszystkie pluginy ( zostaw tylko QTM_CodMod.amxx ) wybierz klase i sprawdź
- jeśli nie działa powłączaj wszystko i daj sma silniku;
Jeśli po którejś z opcji zadziała < włączaj po 1 pluginie/klasie/perku > i sprawdzaj
Sposób niby męczący ale sprawdzony