←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Odwrócone funkcje zabójcy


Najlepsza odpowiedź Droso 17.08.2014 19:14

No to sam sobie dałeś odpowiedź zamień:

public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),120));
    cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?3500:2000));
    recharge(kid);
}

na Twoje z drugiego postu:

public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[victim] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(vid)+(hs?20:15),130));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?2500:1500));
	set_user_frags(kid, get_user_frags(kid)+(hs?3:2));
	recharge(kid);
}

A jak chcesz swoje bonusy, bo widzę, że są inne, to zamień, a raczej przywróć zamieniając :D

public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),120));
    cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?3500:2000));
    recharge(kid);
}
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
bad123 - zdjęcie bad123 16.08.2014

Witam, zrobiłem coś takiego w generatorze vip'a

 

W generatorze vipów zrobiłem coś takiego.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33], skoki[33];

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};

public plugin_init(){
    register_plugin("Zloty Gracz", "1.2", "bad.");
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
    register_clcmd("say /zloty", "ShowMotd");
    register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            CmdStartPreVip(id, uc_handle);
        }
    }
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
        --skoki[id];
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id,pev_velocity,velocity);
    } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
        skoki[id] = 2;
    }
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    skoki[id]=2;
}
public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),120));
    cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?3500:2000));
    recharge(kid);
}
public recharge(id){
    new wid=get_user_weapon(id);
    if(wid){
        new weaponname[32], weid;
        get_weaponname(wid, weaponname, 31);
        weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
        if(weid){
            cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
        }
    }
}
public ShowMotd(id){
    show_motd(id, "zloty.txt", "Informacje o Zlotym Graczu");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
        new szTmp[256],szTmp2[256];
        get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
        
        new szPrefix[64] = "^x04[Zloty Gracz]";
        
        if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
        }
        else{
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
        }
        set_msg_arg_string(2,szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
    client_authorized(id);
}
 

Jak zrobić by zawarte w nim te rzeczy "funkcje" nie były dla niego tylko dla osób które go zabiły?

 

Chodzi mi o :

 

Zycie za zabicie - Normalnie 15 - HS 20 - MAX 120

Kasa za zabicie - Normalnie 2000, HS 3500
 
Zostały przyznawane zabójcy "Zlotego Gracza" a nie Zlotemu graczu.

Użytkownik bad123 edytował ten post 16.08.2014 13:03
Odpowiedz

  • +
  • -
bad123 - zdjęcie bad123 16.08.2014

Przepraszam za dubble ale nei moge edytowac.

public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[victim] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(vid)+(hs?20:15),130));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?2500:1500));
	set_user_frags(kid, get_user_frags(kid)+(hs?3:2));
	recharge(kid);
}

 

Dokładnie chodzi mi oto, co mam tutaj pozamieniać by osoba która mnie zabiła dostała wiecej hp,kasy i fragów?


Użytkownik bad123 edytował ten post 16.08.2014 14:53
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 17.08.2014

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[victim] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))

->

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))

nie wiem czy o to Ci chodzi?

 

Tutaj VIP (Złoty Gracz) będzie dostawał bonusy, a nie zwykły gracz jak zabije VIPa (złotego gracza)


Użytkownik HubertTM edytował ten post 17.08.2014 10:37
Odpowiedz

  • +
  • -
bad123 - zdjęcie bad123 17.08.2014

własnie nie , chodziło mi o to by, zwykły gracz jak zabije Vip'a (złotego gracza) dostawał owe bonusy, czyli hp, kase i extra fragi.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Droso - zdjęcie Droso 17.08.2014

No to sam sobie dałeś odpowiedź zamień:

public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),120));
    cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?3500:2000));
    recharge(kid);
}

na Twoje z drugiego postu:

public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[victim] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(vid)+(hs?20:15),130));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?2500:1500));
	set_user_frags(kid, get_user_frags(kid)+(hs?3:2));
	recharge(kid);
}

A jak chcesz swoje bonusy, bo widzę, że są inne, to zamień, a raczej przywróć zamieniając :D

public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),120));
    cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?3500:2000));
    recharge(kid);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
bad123 - zdjęcie bad123 17.08.2014

czyli dobrze rozkminiłem sobie :D, dzięki za pomoc :).

Odpowiedz
Zablokowany