←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Run time error 3: stack error

  • +
  • -
Arbitralny - zdjęcie Arbitralny 15.08.2014

Za pomoc przy naprawie tego problemu mogę zapłacić - cena na pw.

L 08/15/2014 - 16:13:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2014 - 16:13:32: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2014 - 16:13:32: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::Item_Deploy_Post (line 1349)
public Item_Deploy_Post(ent)
{
	static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	static team; team = get_user_team(id);
	if(team > 2)
		return;
	
	cs_get_weaponbox_type(ent);
	
	static bron; bron = cs_get_weapon_id(ent);
	if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
	{
		new weaponname[24];      //linia 1349
		get_weaponname(bron, weaponname, 23);
		engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
	}
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 15.08.2014

line 1349 która to ?

 

zmniejsz ilość zmiennych czyli de facto używanej pamięci

Odpowiedz

  • +
  • -
Arbitralny - zdjęcie Arbitralny 15.08.2014

		new weaponname[24];      //linia 1349

Co konkretnie mogę usunąć/zoptymalizować tak, żeby public zachował swoje właściwości? Jeżeli zmieniłbym serwer na jakiś z lepszymi parametrami, to czy dalej występowałyby crashe? 

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 16.08.2014

W tym konkretnym publicu optymalizacja nie ms zbyt wiele sensu musisz zoptymalizować cały plugin pod względem używania pamięci
Odpowiedz