[FUNKCJA - DODATEK] Kto kogo zabił - wiado...
Wielkie Jol
14.08.2014
Dodatek do silnika jailbreak by cypis.
Dodajemy bibliotekę colorchat
Funkcja DeathMsg()
Więc tak, do funkcji plugins_init() dopisujemy na samym końcu
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
Następnie na samym dole dopisujemy to:
public DeathMsg(){ new nickkid[33], nickvid[33]; new kid = read_data(1); new vid = read_data(2); get_user_name(kid, nickkid, 32); get_user_name(vid, nickvid, 32); if(get_user_team(kid) == 2 && get_user_team(vid) == 1) ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Klawisz %s^x01 zabil^x03 wieznia %s^x01 --- ", nickkid, nickvid); else if(vid != kid){ if(get_user_team(kid) == 1 && get_user_team(vid) == 1) ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 zabil^x03 wieznia %s^x01 --- Pozostalo: %d wiezniow", nickkid, nickvid, ilosc_graczy[ZYWI]-1); } else if(get_user_team(kid) == 1 && get_user_team(vid) == 2) ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 zabil^x03 klawisza %s^x01", nickkid, nickvid); else if(kid == vid){ if(get_user_team(kid) == 1 && get_user_team(vid) == 1) ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 nie wytrzymal wieziennej presji i popelnil samobojstwo", nickkid);} }
Dodanie do funkcji Ham_Killed:
Szukamy:
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
Po:
if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED;
Dodajemy:
new nickkid[33], nickvid[33]; get_user_name(id, nickkid, 32); get_user_name(attacker, nickvid, 32); if(get_user_team(id) == 2 && get_user_team(attacker) == 1) ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Klawisz %s^x01 zabil^x03 wieznia %s^x01 --- ", nickkid, nickvid); else if(id != attacker){ if(get_user_team(id) == 1 && get_user_team(attacker) == 1) ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 zabil^x03 wieznia %s^x01 --- Pozostalo: %d wiezniow", nickkid, nickvid, ilosc_graczy[ZYWI]-1); } else if(get_user_team(id) == 1 && get_user_team(attacker) == 2) ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 zabil^x03 klawisza %s^x01", nickkid, nickvid); else if(id == attacker){ if(get_user_team(id) == 1 && get_user_team(attacker) == 1) ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 nie wytrzymal wieziennej presji i popelnil samobojstwo", nickkid); }
Oddzielny plugin:
Załączone pliki
szelbi
19.08.2014
Po co używać DeathMsg, skoro plugin używa już eventu Ham_Killed, w którym można zrobić to samo?
Wielkie Jol
19.08.2014
Droso
20.08.2014
Racja. Ale ja zrobilem to w innej funkcji. Można też tak jak mówisz.
Po co robić coś w dwóch miejscach, jak można w jednym i będzie lepiej. O to chodziło, nie, że tak też można zrobić, tak należałoby zrobić.
W dodatku te warunki, po co ciągle pobierać tak drużynę gracza, do zmiennej i już + dodać else, będzie lepiej.
Wielkie Jol
20.08.2014
No Racja, idzie oszczędzić trochę zasobów. Jak będę miał dostęp do komputera, to zaaktualizuje włączając w to funkcję ham_killed.
@@EDIT
Gotowe, poprzedni sposób również zostawiłem.
XXL
28.08.2014
Czemu mi to nie działa ?
Sprawdź czy dobrze to zrobiłem
Załączone pliki
Użytkownik XXL edytował ten post 28.08.2014 13:38
Wielkie Jol
28.08.2014
Wielkie Jol
30.08.2014
Gotowe, osobny plugin. Tekst chyba wiadomo gdzie się zmienia. Jest dodany prefix.
Załączone pliki
Kalyente
13.09.2014
Gotowe, osobny plugin. Tekst chyba wiadomo gdzie się zmienia. Jest dodany prefix.
Jest błąd, mianowicie zapisuję tylko jednego gracza.
To znaczy - jest 10 więźniów i klawisz zabiję jednego to jest informacja, że pozostało 9 więźniów - to się zgadza.
Natomiast, jeżeli zabije następnego więźnia to jest dalej informacja, że pozostało 9 więźniów.
Proponuję to naprawić.
woras
10.02.2015
coś mam źle ...
Informacje wysyła ciągle tą samo, nie ważne czy zabije mnie ktoś czy ja kogoś to ciągle mam taką wiadomość o sobie
"[ZGON] --- Klawisz mariuszek zabil wieznia Ganja Mafi"
mimo że zostałem zabity too wyświetliło że to ja zabiłem