←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Szybkość Strzelania z Broni Z...


Najlepsza odpowiedź kakus002 14.08.2014 13:10

Do init:

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");

a na koniec:

public eventCurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    new iWeapon = get_user_weapon(id);
    new iEnt;
    
    
    static Float:fSpeedMultiplier;
    if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
        fSpeedMultiplier = 0.01
    else
        
    fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
    
    if(iWeapon == CSW_MP5NAVY)
    {
        iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
        set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
        set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Tutaj co 4 punkty INT odejmuje 0.01 od standardowej prędkosci. (standard = 1.0)

(Chyba) xD

 

A i jeszcze include:

#include <fakemeta_util>
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
ex0 - zdjęcie ex0 14.08.2014

Witam, mam pytanie. 
Jak zrobić przykładowo takie coś:


X inteligencji (Przykładwo 2,4,6,8,10,22) daje nam 2% , 4% , 6% i tak dalej szybkości do strzelania z danej broni?

Chodzi o to, aby klasa miała funkcję której jej główna broń, przykładowo MP5 dostaje szybkość strzelania gdy punkty inteligencji zwiększamy, tak jak jest w przypadku dodatkowego DMG? 

Odpowiedz

  • +
  • -
Split - zdjęcie Split 14.08.2014

weź sobie z stąd funkcję: http://amxx.pl/topic...elania-z-broni/

i dodaj sobie do funkcji dawania inteligencji: funkcje szybkości strzelania z broni.


Użytkownik e-Skill edytował ten post 14.08.2014 09:51
Odpowiedz

  • +
  • -
ex0 - zdjęcie ex0 14.08.2014

weź sobie z stąd funkcję: http://amxx.pl/topic...elania-z-broni/

i dodaj sobie do funkcji dawania inteligencji: funkcje szybkości strzelania z broni.

Możesz mi to waść przerobić na działający dodatek +4 inta = 2% ? :) 

Odpowiedz

Najlepsza odpowiedź kakus002 - zdjęcie kakus002 14.08.2014

Do init:

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");

a na koniec:

public eventCurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    new iWeapon = get_user_weapon(id);
    new iEnt;
    
    
    static Float:fSpeedMultiplier;
    if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
        fSpeedMultiplier = 0.01
    else
        
    fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
    
    if(iWeapon == CSW_MP5NAVY)
    {
        iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
        set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
        set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Tutaj co 4 punkty INT odejmuje 0.01 od standardowej prędkosci. (standard = 1.0)

(Chyba) xD

 

A i jeszcze include:

#include <fakemeta_util>
Odpowiedz
Zablokowany