←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PaintballMod
Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 09.08.2014

Opis


Miałem trochę wolnego czasu, więc postanowiłem go wykorzystać na poprawienie kilku błędów w modzie PaintBall. Plugin będzie aktualizowany, jeśli dowiem się o innych błędach. Dodatkowo dodałem do opisu CVAR'y, które wcześniej nie były w nim uwzględnione.
 

Instalacja


Standardowa.
 

Komendy admina


/ent (ADMIN_SLAY) - wyświetla informacje o entach na czacie
 

Komendy gracza


/respawn - odradza gracza, jeśli tryb DM jest włączony

CVAR'y


amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker
amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP
amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka
pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5)
pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10)
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie)
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie
pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon"
pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki

amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony
amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza
amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone
amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy
amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie
amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci

amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne
pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
  

Changelog


Spoiler


Download


Modele, dźwięki i mapy: Załączony plik  Paintball.zip   9,31 MB   890 Ilość pobrań
 
Załączony plik  paintballmod.sma   6,01 KB   912 Ilość pobrań
Załączony plik  paintballgun.sma   13,42 KB   975 Ilość pobrań
Załączony plik  paintballnade.sma   3,74 KB   698 Ilość pobrań
Odpowiedz

Mrowa . - zdjęcie Mrowa . 09.08.2014

Gz dla cb +

Jakie tu masz bronie ?
Użytkownik Mrowa . edytował ten post 09.08.2014 21:33
Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 10.08.2014

Jest to podstawowy PaintBall, czyli MP5, USP oraz Glock ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 11.08.2014

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.2.

Spoiler


Nowe CVAR'y:

pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
Odpowiedz

  • +
  • -
naszybko - zdjęcie naszybko 14.08.2014

Dobra robota :)
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.

Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.

I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)

Odpowiedz

ZAl ! - zdjęcie ZAl ! 14.08.2014

No ladnie + :)

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 14.08.2014

Dobra robota :)
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.

Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.

I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)

Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
naszybko - zdjęcie naszybko 14.08.2014

 

Dobra robota :)
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.

Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.

I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)

Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze ;)

 

 

Jeżeli chcesz, możesz wejść na niego to Ci pokażę :)
 

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 14.08.2014

Ty mi nic nie musisz pokazywać, ponieważ to na 100% nie jest wina pluginu, którego używam na swoim serwerze i działa bez zarzutów. Na pewno coś źle zrobiłeś. A co do amunicji w TT to nie da się tego naprawić, ponieważ MP5 oraz GLOCK korzystają z tego samego typu amunicji.

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 27.08.2014

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.3.
Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
raximus - zdjęcie raximus 27.08.2014

Da rade dodać P90? ;-) To by była mega bajka!

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 27.08.2014

Dałoby się, ale trzeba by było trochę pozmieniać, bo silnik jest przystosowany typowo pod MP5 jako broń główną.

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 28.08.2014

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.4.
Spoiler
Odpowiedz

.K3K - zdjęcie .K3K 28.08.2014

łapcie z p90, powinno działać p90 nazwijcie

 v_pbgun11.mdl

i wrzućcie do modeli.

P90 dodajecie vipowi w generatorze czy tam gdzieś jeśli będzie zabierać broń na początku rundy użyjcie task 3 sekundowy i będzie śmigać.

 

 

(nie mogę załącznika więc łapcie link)

http://speedy.sh/RJquH/paintballgun.sma

dodawałem jak w starym więc powinno jeśli zostawiłeś stare dodawanie modeli


Użytkownik .K3K edytował ten post 28.08.2014 18:39
Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 28.08.2014

W twoim pluginie P90 nie będzie strzelało kulkami.

Odpowiedz

  • +
  • -
silnik - zdjęcie silnik 29.08.2014

 na jaką flagę są premki ? 


Użytkownik silnik edytował ten post 29.08.2014 18:50
Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 29.08.2014

Tutaj nie ma żadnych premek. O czym ty człowieku piszesz? :facepalm:

Odpowiedz

  • +
  • -
silnik - zdjęcie silnik 29.08.2014

Admiral i assasin premium -,- 

Odpowiedz

  • +
  • -
raximus - zdjęcie raximus 30.08.2014

mega hiper multi :facepalm:

 

To jest klasyczny PaintBall!

Tutaj nie ma klas.

Odpowiedz

  • +
  • -
szelbi - zdjęcie szelbi 07.09.2014

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.5.
Spoiler
Odpowiedz