Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]
szelbi
09.08.2014
Instalacja
Komendy admina
Komendy gracza
CVAR'y
amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu] pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5) pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10) pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon" pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
Changelog
Download
paintballmod.sma 6,01 KB 912 Ilość pobrań
paintballgun.sma 13,42 KB 975 Ilość pobrań
paintballnade.sma 3,74 KB 698 Ilość pobrań
Mrowa . 09.08.2014
Jakie tu masz bronie ?
Użytkownik Mrowa . edytował ten post 09.08.2014 21:33
szelbi
11.08.2014
Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.2.
Nowe CVAR'y:
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
naszybko
14.08.2014
Dobra robota
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.
Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.
I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże
szelbi
14.08.2014
Dobra robota
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.
I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże
Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze
naszybko
14.08.2014
Dobra robota
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.
I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże
Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze
Jeżeli chcesz, możesz wejść na niego to Ci pokażę
szelbi
14.08.2014
Ty mi nic nie musisz pokazywać, ponieważ to na 100% nie jest wina pluginu, którego używam na swoim serwerze i działa bez zarzutów. Na pewno coś źle zrobiłeś. A co do amunicji w TT to nie da się tego naprawić, ponieważ MP5 oraz GLOCK korzystają z tego samego typu amunicji.
szelbi
27.08.2014
Dałoby się, ale trzeba by było trochę pozmieniać, bo silnik jest przystosowany typowo pod MP5 jako broń główną.
.K3K 28.08.2014
łapcie z p90, powinno działać p90 nazwijcie
v_pbgun11.mdl
i wrzućcie do modeli.
P90 dodajecie vipowi w generatorze czy tam gdzieś jeśli będzie zabierać broń na początku rundy użyjcie task 3 sekundowy i będzie śmigać.
(nie mogę załącznika więc łapcie link)
http://speedy.sh/RJquH/paintballgun.sma
dodawałem jak w starym więc powinno jeśli zostawiłeś stare dodawanie modeli
Użytkownik .K3K edytował ten post 28.08.2014 18:39
silnik
29.08.2014
na jaką flagę są premki ?
Użytkownik silnik edytował ten post 29.08.2014 18:50