Archy nie dają wyższego skoku oraz niewidz...
zwid114
06.08.2014
Witam, niestety znalazłem kolejne dwa problemy:
1. Itemy takie jak pióro z niebios czy małe/duże skrzydła(spolszczone) nie dają wyższego skoku(np 6,10 itp), ale animacja uderzenia o ziemie jest, nie miałem jak sprawdzić obrażeń(czy są zadawane).
case 82: { player_item_name[id] = "Pioro z Niebios" player_item_id[id] = rannum player_b_gravity[id] = random_num(9,11) if (is_user_alive(id)) set_gravitychange(id) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id]) }
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if(player_class[id] == Matrix) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if(player_class[id] == Skoczek) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id,0.65*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }
2. Mam klasę premium assasin- ma na nożu od razu niewidzialność oraz moc nóż +r szybciej biegnie oraz na starcie dostaje scout. Wszystko działa poza jednym ,,szczegółem'' postać gdy już stanie się niewidzialna to biorąc broń do reki czy pake/granat nie staje się znów widoczna - podaje cześć kodu:
if (on_knife[id] && player_class[id]==Assasin) { set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(id, "Jestes niewidzialny gdy trzymasz noz") player_b_inv[id] = 12 } if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Mefisto || player_class[id] == Assasin)){ button[id] = 1; moc_mefisto(id) } if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
Użytkownik zwid114 edytował ten post 06.08.2014 09:36
Onyke
07.08.2014
Zjadłeś jedno else w set_gravitychange.
Za skoczkiem dodaj samo else (bez żadnych if).
Podpatrz sobie jak jest w oryginalnym diablo.
zwid114
08.08.2014
Dzięki popatrzyłem jak jest w Twoim diablo
EDIT
Niestety jest to samo, ninja też posiada długi skok a chciałbym aby tylko skoczek to miał. Wcześniej (z moim kodem) tak było tylko nie wiem czy związek ma to archami wtedy bo nie działają? A z tymi archami?
Użytkownik zwid114 edytował ten post 08.08.2014 08:10
zwid114
08.08.2014
Nie mogę edytować już.
sprawdziłem i archy na tym kodzie działają dobrze ale ninja i matrix mają ten długi skok.
Jeżeli można dorzucić pytanie to jak zrobić aby skill barbarzyńcy(ładowanie magazynka i pancerz) miał on i jakaś inna postać?