Chciałem zmienić i coś zepsułem, proszę o pomoc.
Kod Sklepu:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "Sklep COD:"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Leczenie \r[Leczy 60 HP] \yKoszt: \r10000$");//1 menu_additem(menu, "Grawitacja \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r12000$");//2 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//3 menu_additem(menu, "Kup Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r8000$");//4 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 1: { if(kasa >= 10000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+60); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 12000) { cs_set_user_money(id, kasa-12000); set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!"); } if(kasa < 12000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 16000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 250); cs_set_user_money(id, kasa-16000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 8000) { cs_set_user_money(id, kasa-8000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!"); } if(kasa < 8000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }