[ROZWIĄZANE] kompilacja Gangstera JailBreak
Best Answer WeBsteR 03.08.2014 14:45
fakt zapomniałem ;(
Do
public plugin_init(){
dodaj
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
a przed
public plugin_precache(){
dodaj
public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } }
jak o niczym nie zapomniałem to powinno działać jeśli nie ogarniesz to napisz, to ci zrobię
Go to the full post
MateuszoFski
03.08.2014
Witam otóż przerobilem VIP'a na Gangstera dodalem linijki ze scieżkami modeli lecz nie wiem czemu nie dzialaja one. Niedzialaja one to zamiast modeli straznika i wieznia ma on modele zwyklego CT oraz TT.Prosilbym o przerobienie tego tak aby dzialaly modele
Link CT http://cs.gamebanana.com/skins/125757
Link TT http://cs.gamebanana.com/skins/125735
PS:Bedzie mozliwość zmienienia modelu w kazdej chwili ?
Attached Files
WeBsteR
03.08.2014
Zmień w swoim na to:
public plugin_precache(){ precache_model("models/player/ModelCT/ModelCT.mdl"); precache_model("models/player/ModelTT/ModelTT.mdl"); } public SpawnedEventPreVip(id){ new g_Model[64]; formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "ModelTT" : "ModelCT"); cs_set_user_model(id,g_Model); }
Dla modelu CT:
models/player/ModelCT/ModelCT.mdl
Dla modelu TT:
models/player/ModelTT/ModelTT.mdl
Edited by WeBsteR, 03.08.2014 13:06.
MateuszoFski
03.08.2014
Best Answer
WeBsteR
03.08.2014
fakt zapomniałem ;(
Do
public plugin_init(){
dodaj
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
a przed
public plugin_precache(){
dodaj
public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } }
jak o niczym nie zapomniałem to powinno działać jeśli nie ogarniesz to napisz, to ci zrobię