proszę o klase general i ghost mega premium
`Marcin^
31.07.2014
Kapitan [MP] - Posiada 1/1 z AWP oraz 1/2 z HE.
Statystyki:
Zdrowie 20
Wytrzymałość 30
Kondycja 40
Inteligencja 20
Admin level A
Bronie: AWP, M4A1, HE, DEAGLE
Ghost [MP] - Ma 1/1 z HE, +15DMG(+INT) z m4a1, pełny magazynek i 50 HP za każde zabójstwo oraz ubranie wroga
Statystyki:
Zdrowie 20
Kondycja 60
Wytrzymalosc 10
Inteligencja 15
Admin level B
Bronie: M4A1, DEAGLE, HE
Split
31.07.2014
Proszę jako link:
codclass_kapitanmp.sma 1,57 KB 26 Ilość pobrań
a tu jako code.
Użytkownik e-Skill edytował ten post 31.07.2014 20:12
codclass_kapitanmp.sma 1,57 KB 26 Ilość pobrań
a tu jako code.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kapitan [MP]"; new const opis[] = "Posiada 1/1 z AWP oraz 1/2 z HE."; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && !random(1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } if(damagebits & DMG_HE && !random(4)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik e-Skill edytował ten post 31.07.2014 20:12
Split
31.07.2014
Łap kapitana, poprawiłem:
codclass_kapitanmp.sma 1,57 KB 22 Ilość pobrań
codclass_kapitanmp.sma 1,57 KB 22 Ilość pobrań
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kapitan [MP]"; new const opis[] = "Posiada 1/1 z AWP oraz 1/2 z HE."; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && !random(1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } if(damagebits & DMG_HE && !random(4)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }