Thinka najlepiej nie używaj do niczego. Niestety przez niedopracowanie silnika trzeba łapać przyciski w thinku, także przetwarzać niestandardowe animacje. Nic innego nie ma prawa bytu w nim być.
Bo ja pod client_PreThink dodałem sprawdzanie graczy, czyli zostanie ostatni gracz z TT i coś się tam robi, to pomyślałem żeby zamiast robić tego w client_PreThink może by dodać do client_disconnect oraz i eventu DeathMsg, i to na pewno by wpłynęło na działanie serwera. Zgadza się ?
Zależy co dokładnie robisz. Połowa modułów (np. csx, engine) uzywają thinków by poprawnie działać (zazwyczaj thinka serwera) i nie wpływa to na działanie serwera. Nadmierne działanie w thinku skutkuje lagami gdyż robimy coś nie potrzebnie (czasem wystarczy dużo rzadziej coś robić).
ZAWSZE szukaj innego wyjścia niż think!!!
I jeszcze jedno pytanko, jak zarejestrować event(np. CurWeapon) i message? Bo ja np. odrodzenie gracza rejestruje tak:
Event CurWeapon jest niewydajny i nie ważne co chcesz w nim robic mozna użyć innego bardziej optymalnego eventu ale i tak pokażę jak można go zarejestrować (jeśli chodziło ci o wiadomość do klienta):
register_message(get_user_msgid("CurWeapon"),"CurWeapon")
I łapiemy ten event w publicznej funkcji
CurWeapon
Chcesz napisać do mnie na
PW to:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują