Prośba o przerobienie itemów z zombie moda...
Soldier
25.07.2014
Witam proszę do was z prośbą i jednocześnie z zapytaniem czy nie smuci was, że na zm jest tyle itemów a na bb kilka i to dosyć oklepanych. Jest to dla mnie trudne ponieważ nie umiem przerabiać pluginów itp. dlatego proszę z prośbą, gdyby ktoś był tak miły i przerobił ten pluginy na BaseBuilder:))
http://amxx.pl/topic...cz-ognia-z-cso/
http://amxx.pl/topic...elność-z-broni/
http://amxx.pl/topic...em-electro-mp5/
http://amxx.pl/topic/27190-dual-mp5/
wielka prośba za pomoc ogromny + i wdzięczność <3 Korzystam z wersjii BaseBuilder 6.5 oraz z system ammopacków by GoQ
Derek5
26.07.2014
Powiem ci jak się przerabia itemy.
1. U góry #include <zombieplague> zamieniasz na #include <basebuilder>
2. W tej linijce:
g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
Robisz tak:
item=dodaj_extra_item("Opis",koszt,team)
np.:
item=dodaj_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, 2) , 1=zombie , 2=ludzie chyba tak to było
3. Szukasz tego , zp_extra_item_selected zamieniasz na wybrano_item
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)
{
[...]
public wybrano_item(player, itemid)
{
if (itemid == item)
{
[...]
I to tyle , zamieniasz u góry include , ten zp_register_extra_item i ten public i powinno działać
Soldier
26.07.2014
3. Szukasz tego , zp_extra_item_selected zamieniasz na wybrano_item
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)
{
[...]
public wybrano_item(player, itemid)
{
if (itemid == item)
{[...]
I to tyle , zamieniasz u góry include , ten zp_register_extra_item i ten public i powinno działać
tej części nie do końca rozumiem a konkretnie tego:
if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)
Derek5
27.07.2014
g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
chodzi o to że itemid musi się równać temu co jest przed zp_register_extra_item czyli jak jest tak dajesz
if (itemid == g_szybk)
Ale do itemów do ammopacków by GoQ dajemy przed tym "item" czyli wygląda to tak
item = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
a niżej:
if (itemid == item)
Oczywiście te zp_register_extra_item musi być zamienione na dodaj_extra_item bo tak jest w ammopackach by GoQ
Powiem ci teraz na przykładzie electro mp5. U góry dajesz również zamiast <zombieplague> to <basebuilder>
W electro mp5 jest tak:
g_item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
I tak jak wcześniej początek zamieniasz na "item"
item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
A to dalej jak wcześniej:
item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)
Zamiast ZP_TEAM_HUMAN dajesz liczby , 1-zombie , 2-ludzie , Ostatecznie:
item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, 2)
Szukasz tego:
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if (itemid == g_item)
{
Color(player,"!g[ZP] !nKupiles Elektryczna Bron!")
g_electroweapon[player] = true
strip_user_weapons(player)
give_item(player, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 120)
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(player, "Energetyczna Moc aktywna!!")
}
}
Teraz g_item zamieniasz na item i powinno być gotowe.
Jeszcze bym zapomniał , w każdym zmieniasz w "+50% Szybkostrzelnosci z broni" masz na początku:
new g_szybk zamieniasz na
new item
Tak samo w electro tym w electro jest
new g_item
zamieniasz na
new item
Myślę , że dobrze wytłumaczyłem , ja zabardzo tłumaczyć nie umiem.
Użytkownik Derek5 edytował ten post 27.07.2014 09:34
Soldier
27.07.2014
To chyba troche trudniejsze
zp_electro_weapon.sma(17) : error 017: undefined symbol "dodaj_extra_item"
zp_electro_weapon.sma(18) : warning 217: loose indentation
zp_electro_weapon.sma(18) : error 017: undefined symbol "itemid"
zp_electro_weapon.sma(21) : warning 217: loose indentation
zp_electro_weapon.sma(84) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_nemesis"
zp_electro_weapon.sma(100) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_nemesis"
zp_electro_weapon.sma(114) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_survivor"
Derek5
27.07.2014
Proszę te 2 pluginy , w miotaczu ognia nie ma .sma a ten dual mp5 to jest extra item który nie będzie w sklepie tylko wywołany na komendę , i nie umiem go przerobić , to trzeba pokombinować jakoś
Nie sprawdzałem czy się kompiluje , jak coś pisz to szybko poprawię.
szybkostrzelnosc_bronie.sma 2,13 KB 28 Ilość pobrań
bb_electro_weapon.sma 4,23 KB 34 Ilość pobrań
Derek5
28.07.2014
Zapomniałem dodać #include <ammopacks.inc> to się jeszcze dodaje
Już się kompiluje bo sprawdzałem
Jak chcesz jeszcze jakieś itemy mogę ci zrobić np. golden ak
szybkostrzelnosc_bronie.sma 2,15 KB 34 Ilość pobrań
bb_electro_weapon.sma 4,25 KB 37 Ilość pobrań
ammopacks.inc 1,06 KB 24 Ilość pobrań
Użytkownik Derek5 edytował ten post 28.07.2014 08:24