Niektórzy gracze NonSteam nie mogą połączy...
Sniper Elite
24.07.2014
Witam.
Mam problem. Gdy aktualizuję Dproto do wersji wyższej niż 0.9.187 niektórzy gracze Non Steam nie mogą wbić tzn. widzę serwer, ale po próbie dołączenia serwer staje na pustym pasku ładowania, cs się wiesza i trzeba go zamknąć. Czytałem że komuś pomogła wersja metamoda 1.21-am, ale u mnie to nie pomogło.
Wersja binarek: 6153
Dproto: v0.9.391
Metamod: 1.21-am
AmxModX: 1.8.2-nowszy
I ogólnie z graczy 22 na serwerze zrobiło się 10-14
Dodam jeszcze z serwerem można się łączyć bez problemu poprzez wpisanie w konsoli connect IP.
Pozdrawiam
glut
24.07.2014
Puchate
24.07.2014
Problem znany od dość dawna, związany jest z hybrydową odpowiedzią na odpowiedź o statusie serwera. Zdarza się że ta funkcjonalność działa błędnie na protokole 47 (GoldSrc) i wtedy właśnie pasek ładowania zatrzymuje się na początku (gra oczekuje odpowiedzi od serwera, nie otrzymuje jej i pasek ładowania się zatrzymuje - stara wersja gry gdzie nie ma obsługi tego wyjątku).
W niektórych wersjach DPROTO błąd ten występuje u niektórych (lecz nie wszystkich). Kiedyś na starszej wersji dproto zauważyłem też to.
Istnieje szansa że pokazuje się jakiś błąd (w co wątpię), ale uruchom serwer z parametrami
-dev -debug -condebug
grę uruchom z parametrem
developer 1
i szukaj, może w konsoli serwera bądź gry coś znajdziesz.
na razie zostaje Ci używanie starej wersji dproto.
Użytkownik Puchate edytował ten post 24.07.2014 13:15
M3z0p0T
24.07.2014
być może to problem po stronie klienta. Niech spróbują na innej wersji cs'a
No właśnie nie za bardzo. Próbowałem z v32 oraz v43 i nadal występuje ten problem.
Sniper Elite
24.07.2014
Problem znany od dość dawna, związany jest z hybrydową odpowiedzią na odpowiedź o statusie serwera. Zdarza się że ta funkcjonalność działa błędnie na protokole 47 (GoldSrc) i wtedy właśnie pasek ładowania zatrzymuje się na początku (gra oczekuje odpowiedzi od serwera, nie otrzymuje jej i pasek ładowania się zatrzymuje - stara wersja gry gdzie nie ma obsługi tego wyjątku).
W niektórych wersjach DPROTO błąd ten występuje u niektórych (lecz nie wszystkich). Kiedyś na starszej wersji dproto zauważyłem też to.
Istnieje szansa że pokazuje się jakiś błąd (w co wątpię), ale uruchom serwer z parametrami
-dev -debug -condebug
grę uruchom z parametrem
developer 1
i szukaj, może w konsoli serwera bądź gry coś znajdziesz.
na razie zostaje Ci używanie starej wersji dproto.
Na starszych wersjach dproto nie działa VoiceTranscoder oraz serwer jest podatny na ataki.
Zrobię to co poradziłeś, może to coś pomoże.