Limit w menu, jednak musisz dodać sobie, że jeden gracz może wybrać tylko jedną opcję i tylko raz, ja podrzucam Ci przykład tego limitu, aczkolwiek nie testowany
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"
new g_FirstValue[2],
g_SecondValue[2];
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
/* Command */
register_clcmd("say /test", "ShowPlayerMenu");
/* Cvars */
register_cvar("first_limit", "5");
register_cvar("second_limit", "2");
}
public plugin_cfg(){
g_FirstValue[0] = get_cvar_num("first_limit"),
g_SecondValue[0] = get_cvar_num("second_limit");
}
public ShowPlayerMenu(id){
new g_MenuText[64],
g_Menu;
g_Menu = menu_create("Menu", "MenuChoose");
formatex(g_MenuText, charsmax(g_MenuText), "Pierwsza opcja \d[ \r%d \w/ \r%d \d]", g_FirstValue[1], g_FirstValue[0]);
menu_additem(g_Menu, g_MenuText);
formatex(g_MenuText, charsmax(g_MenuText), "Druga opcja \d[ \r%d \w/ \r%d \d]", g_SecondValue[1], g_SecondValue[0]);
menu_additem(g_Menu, g_MenuText);
menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, g_Menu);
}
public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){
if(g_Item == MENU_EXIT){
menu_destroy(g_Menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(g_Item){
case 0:{
if(g_FirstValue[1] < g_FirstValue[0]){
g_FirstValue[1]++;
client_print(id, 3, "Dolaczyles do pierwszej opcji.");
}
else{
client_print(id, 3, "Maksymalna ilosc ludzi dolaczyla.");
}
ShowPlayerMenu(id);
}
case 1:{
if(g_SecondValue[1] < g_SecondValue[0]){
g_SecondValue[1]++;
client_print(id, 3, "Dolaczyles do drugiej opcji.");
}
else{
client_print(id, 3, "Maksymalna ilosc ludzi dolaczyla.");
}
ShowPlayerMenu(id);
}
}
menu_destroy(g_Menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}