Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dwa kody: licznik punktów z rangami. Limit w menu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ViruSPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 22.07.2014 17:39

Cześć,

Znów mam problem (chyba 10 raz w tym tygodniu x_X).

Let's rock.

 

Chciał by zrobić system - 5 pierwszych najlepszych osób, dostaje X punktów dajmy 1 miejsce 5, 2 miejsce 4, 3 miejsce 3, 4 - 2, 5 - 1.

 

I po osiągnięci X puntów zmienia się ranga + spr (każda ranga własny spr). Jak graliście w gry moba to coś a'la system rankingowy tam.

 

+ oczywiście na chat - nazwa rangi [GOLD V]ViruS: Blabla

 

Domyślam się że trzeba zacząć od zdefiniowania tego..

#define ILOSCRANG 50

new const RANGI[ILOSCRANG][] = {
"nazwa"
"nazwa2" x50
}

Ale co daje?

 

Kolejny kod który bym chcial prosić o sugestie co robić itd to ograniczenia w menu tj. mamy liste

1. cos [1/5]

2. cos [1/2]

 

I to 1/5 oraz 1/2 to ilość osób które jeszcze może wybrać tę opcję w menu. Tu zupełnie nie mam pomysłu :/


  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 23.07.2014 20:14

Limit w menu, jednak musisz dodać sobie, że jeden gracz może wybrać tylko jedną opcję i tylko raz, ja podrzucam Ci przykład tego limitu, aczkolwiek nie testowany ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_FirstValue[2],
	g_SecondValue[2];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	/*		Command		*/
	register_clcmd("say /test", "ShowPlayerMenu");
	
	/*		Cvars		*/
	register_cvar("first_limit", "5");
	register_cvar("second_limit", "2");
}

public plugin_cfg(){
	g_FirstValue[0] = get_cvar_num("first_limit"),
		g_SecondValue[0] = get_cvar_num("second_limit");
	
}

public ShowPlayerMenu(id){
	new g_MenuText[64],
		g_Menu;
		
	g_Menu = menu_create("Menu", "MenuChoose");
	
	formatex(g_MenuText, charsmax(g_MenuText), "Pierwsza opcja \d[ \r%d \w/ \r%d \d]", g_FirstValue[1], g_FirstValue[0]);
	menu_additem(g_Menu, g_MenuText);
	
	formatex(g_MenuText, charsmax(g_MenuText), "Druga opcja \d[ \r%d \w/ \r%d \d]", g_SecondValue[1], g_SecondValue[0]);
	menu_additem(g_Menu, g_MenuText);
	
	menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_display(id, g_Menu);
}

public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){
	if(g_Item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(g_Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(g_Item){
		case 0:{
			if(g_FirstValue[1] < g_FirstValue[0]){
				g_FirstValue[1]++;
				client_print(id, 3, "Dolaczyles do pierwszej opcji.");
			}
			else{
				client_print(id, 3, "Maksymalna ilosc ludzi dolaczyla.");
			}
			ShowPlayerMenu(id);
		}
		
		case 1:{
			if(g_SecondValue[1] < g_SecondValue[0]){
				g_SecondValue[1]++;
				client_print(id, 3, "Dolaczyles do drugiej opcji.");
			}
			else{
				client_print(id, 3, "Maksymalna ilosc ludzi dolaczyla.");
			}
			ShowPlayerMenu(id);
		}
	}
	menu_destroy(g_Menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych