Witam.
Jeżeli zły dział to z góry przepraszam, ale tak na prawdę ten temat nadaje się do działu pytania jak i problemy.
Ostatnio chciałem zmienić w statystykach pewną zależność. Normalnie 1ptk w zdrowie dodaje 1HP. Ja chciałem to zmienić na:
2ptk = 1 HP
Znalazłem sobie linijkę od tego:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
Zmieniłem na:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*0,5;
Odpaliłem to, w miarę działało. Dlaczego w miarę? Podstawowe punkty w zdrowie zdefiniowane bezpośrednio w klasie dawało na zasadzie
1ptk=1hp
natomiast punkty przydzielane przez gracza
2ptk=1hp
Nie było to dla mnie uciążliwe, bo te kilka hp w te czy we wte nie robiło dla mnie różnicy. Problem się zaczął jak ktoś miał np. 1/1 z awp. Perk(ten który dawał 1/1 z AWP) dziwnym trafem traktował punkty w zdrowie zdefiniowane bezpośrednio w klasie jak i zdrowie przydzielone przez gracza jednakowo, czyli
2 ptk = 1 hp.
Tak więc nie zabierało wystarczająco hp przeciwnikowi. Powodowało to, że przeciwnik nie dednął, a przekręciła mu się kamerka na bok(tak jak by padł). Mógł natomiast strzelać i chodzić.
Można by oczywiście przerabiać pluginy dające 1/x z broni, ale byłoby to trochę uciążliwe. Teraz pytanie, jak rozwiązać ten problem, żeby edytować co najwyżej silnik.
Aby nie szukać załączam link do podstawowego silnika codmod by QTM_Peyote.
http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
Za pomoc z góry dzięki. Odwdzięczę się plusami(nie tylko jednym).