←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

zerowanie zmiennej dopiero po zmianie mapy

Zablokowany

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 18.07.2014

cześć:)

jak wyzerować zmienną dopiero po zmianie/restarcie mapy ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 18.07.2014

Po zmianie mapy zmienne same sie zmieniaja, bo plugin jest "czytany" od nowa
Odpowiedz

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 18.07.2014

w takim razie źle napisałem  :mur:

 

co zrobić żeby zmienna po użyciu komendy retry była "taka sama" jak przed jej użyciem ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 19.07.2014

zapisz ją sobie gdzies.
Odpowiedz

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 19.07.2014

tzn?
sorry ale dopiero się uczę i ogarniam tylko co nieco, mógłbyś wytłumaczyć? 

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 19.07.2014

Ja tez zaczynam :) juz rok xD
powiedz co robi komenda retry, albo pokaz kod to sproboje podac rozwiazanie + opisze to.
Odpowiedz

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 19.07.2014

nie, nie i jeszcze raz nie :D
w tym pluginie nie ma zmiennej retry, jest tylko:

new licznik[33];

i ona nalicza ile razy gracz użył danej komendy.

a mi chodzi o to aby ta zmienna miała taką samą wartość przed i po użyciu komendy retry, czaisz? :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 19.07.2014

Mozna by nvault zrobic lub zapis do pliku. Chyba ze ktos wyskoczy z innym rozwiazaniem. Moze tablice jakies albo cuś.
Odpowiedz

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 19.07.2014

już próbowałem to zrobić na " nvaultcie " ale nie ogarniam go i się poddałem. :(

Odpowiedz

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 20.07.2014

temat do zamknięcia.

Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 20.07.2014

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany