[ROZWIĄZANE] modele vipa crashuja serwer
Najlepsza odpowiedź Rivit 17.07.2014 08:26
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include hamsandwich #include engine public plugin_init() { register_plugin("Admin Model", "1.0", "TibacK") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resetModel", 1) } public plugin_precache() { precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") } public resetModel(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, "viptt") case 2: cs_set_user_model(id, "vipct") default: cs_reset_user_model(id) } set_rendering(id) } }
Nie mam pomysłu. Pytaj BlackPerfum'a
Przejdź do postu
Oporowiec. 17.07.2014
siema
wgrałem plugin, który ma za zadanie podmieniać model VIPa jednak crashuje on serwer.
1. Informacja z hostingu na którym jest serwer:
2. Kod pluginu:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Admin Model", "0", "Alelluja") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/viptt/TTVip.mdl") precache_model("models/player/vipct/CTVip.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "adminABC_te") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "adminABC_ct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Rivit
17.07.2014
Uszkodzone modele, wgraj je ponownie.
A pozatym:
precache_model("models/player/viptt/TTVip.mdl") precache_model("models/player/vipct/CTVip.mdl")
cs_set_user_model(id, "adminABC_te") cs_set_user_model(id, "adminABC_ct")
No jak to ma działać?
modele graczy mają być w swoich folderach w katalogu models/player/
Jeżeli twój model nazywa się adminABC_te to precachować musisz też ten model + w osobnym folderze. Czyli tak
precache_model("models/players/adminABC_te/adminABC_te.mdl")
Ogólny wzór:
precache_model("models/players/xxx/xxx.mdl")
To dziwne. Jak próbuje otworzyć twoje modele przez Half-Life Models Viewer to mi pokazuje Error loading model.
Myślę że modele są uszkodzone + popraw plugin jak napisałem wyżej
Oporowiec. 17.07.2014
teraz zrobiłem tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Admin Model", "0", "Alelluja") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "viptt") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "vipct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
i modele wgrałem tak:
models/players/viptt/viptt.mdl
i nadal to samo, ten sam błąd wyświetla na hostingu.
Użytkownik P350 edytował ten post 17.07.2014 07:40
RK10 17.07.2014
a po co CI w plugin_init itd
return PLUGIN_CONTINUE
?
hmm możesz że ktoś CI wgrał plugin który niszczy pliki i dlatego ten błąd Ci wywala. Miałem taką samą sytuacje że ktoś mi wgrał taki plugin i niszczyło pliki na serwerze przez co nikt nie mógł wejść na serwer.
Rivit
17.07.2014
To dziwne. Jak próbuje otworzyć twoje modele przez Half-Life Models Viewer to mi pokazuje Error loading model.
Myślę że modele są uszkodzone + popraw plugin jak napisałem wyżej
#include <amxmodx> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Admin Model", "0", "Alelluja") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") } public resetModel(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, "viptt") case 2: cs_set_user_model(id, "vipct") default: cs_reset_user_model(id) } } }
Oporowiec. 17.07.2014
wziąłem ten przerobiony kod pluginu od Ciebie + wgrałem całkiem inne modele i serwer się włącza jednak nie pokazuje modeli
tak jak pisałeś, widocznie te moje modele musiały być źle zrobione czy coś takiego..
Rivit
17.07.2014
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include hamsandwich public plugin_init() { register_plugin("Admin Model", "1.0", "TibacK") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resetModel", 1) } public plugin_precache() { precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") } public resetModel(id) { if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, "viptt") case 2: cs_set_user_model(id, "vipct") default: cs_reset_user_model(id) } } }
Najlepsza odpowiedź
Rivit
17.07.2014
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include hamsandwich #include engine public plugin_init() { register_plugin("Admin Model", "1.0", "TibacK") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resetModel", 1) } public plugin_precache() { precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") } public resetModel(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, "viptt") case 2: cs_set_user_model(id, "vipct") default: cs_reset_user_model(id) } set_rendering(id) } }
Nie mam pomysłu. Pytaj BlackPerfum'a