Prośba o dodanie grawitacji do klasy.
Najlepsza odpowiedź DealeR^^ 16.07.2014 15:53
DealeR^^
16.07.2014
Doda mi ktoś do tej klasy grawitacje? Grawitacja niech będzie 400.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <ColorChat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Extra Ninja"; new const opis[] = "1/1 z noza (PPM), mniesza grawitacja, mniejsza widocznosc."; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_USP; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Wszechwiedzący 16.07.2014
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <ColorChat> #include <amxmisc> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Extra Ninja"; new const opis[] = "1/1 z noza (PPM), mniesza grawitacja, mniejsza widocznosc."; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_USP; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); }
kakus002 16.07.2014
Spoiler
Nie używaj "cod_inflict_damage" do zabijania ; ] Lepsza funkcja BlackPerfum'a ; p http://amxx.pl/topic...zanie-broniami/
Użytkownik kakus002 edytował ten post 16.07.2014 15:44
Najlepsza odpowiedź
DealeR^^
16.07.2014
Dzięki Panowie, do zamknięcia.
kakus002, zostanę przy tym jak jest.