←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o dodanie grawitacji do klasy.


Najlepsza odpowiedź DealeR^^ 16.07.2014 15:53

Dzięki Panowie, do zamknięcia.

 

kakus002, zostanę przy tym jak jest. :)

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
DealeR^^ - zdjęcie DealeR^^ 16.07.2014

Doda mi ktoś do tej klasy grawitacje? Grawitacja niech będzie 400.

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Extra Ninja";
new const opis[] = "1/1 z noza (PPM), mniesza grawitacja, mniejsza widocznosc.";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
    {
        ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

Wszechwiedzący - zdjęcie Wszechwiedzący 16.07.2014

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Extra Ninja";
new const opis[] = "1/1 z noza (PPM), mniesza grawitacja, mniejsza widocznosc.";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
    {
        ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
Odpowiedz

kakus002 - zdjęcie kakus002 16.07.2014

Spoiler

Nie używaj "cod_inflict_damage" do zabijania ; ] Lepsza funkcja BlackPerfum'a ; p http://amxx.pl/topic...zanie-broniami/
Użytkownik kakus002 edytował ten post 16.07.2014 15:44
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź DealeR^^ - zdjęcie DealeR^^ 16.07.2014

Dzięki Panowie, do zamknięcia.

 

kakus002, zostanę przy tym jak jest. :)

Odpowiedz
Zablokowany