←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zabespieczenie modelu

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 13.07.2014

Witam, mam pytanko, czy jest szansa zabezpieczenie modelu, dokładnie modelu postaci. Bo mój kolega zrobił mi model, ale nie chciał bym żeby ktoś inny mi skopiował model na inny serwer, chyba wiecie o co chodzi, czyli zabezpieczenie modelu przed kopią. Czy tylko jedyny sposób, dodać napis na skiny ?

Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 13.07.2014

Jeśli gracz ma widzieć model, musi go pobrać przy wchodzeniu na serwer...
Jeśli go pobierze, może go sobie skopiować gdzie tylko mu się podoba...
Możesz ewentualnie ograniczyć zastosowanie modelu wycinając z niego niektóre rzeczy (np kucanie, nie wiem właściwie ile rzeczy model może posiadać, nie bawiłem się tym nigdy jakoś szczególnie) i możesz go zabezpieczyć przed dekompilacją, przez co nikt nie będzie w stanie go przerobić. To tyle...
Odpowiedz

Adeon - zdjęcie Adeon 13.07.2014

maxfiren na swoim bb miał coś takiego.

Odpowiedz

  • +
  • -
sNH. - zdjęcie sNH. 13.07.2014

Miałem pełno własnych modeli, szukałem sposobu, pytałem różne osoby, nawet mojego "modelarza", nie ma takiej opcji, żeby zabezpieczyć model - przynajmniej ja nie posiadam takiej wiedzy. A tak jak wspomniałeś, mój model latał po 2 dniach na wszystkich serwerach pokemod :P

Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 13.07.2014

Miałem pełno własnych modeli, szukałem sposobu, pytałem różne osoby, nawet mojego "modelarza", nie ma takiej opcji, żeby zabezpieczyć model - przynajmniej ja nie posiadam takiej wiedzy. A tak jak wspomniałeś, mój model latał po 2 dniach na wszystkich serwerach pokemod :P

 

A wiesz może czemu czemu model mi się na rozczepia się na pół po komplikacji ??

 

Dokładnie tak: http://iv.pl/images/...21783885184.jpg

 

@edit, zauważyłem że mi się zmienia rozmiar obrazu :(

Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 13.07.2014

Co do zabezpieczeń to jest parę sposobów:
• Robisz kilka modeli które po złożeniu dają pełny model gracza (tylko niestety muszisz parę dodatkowych bytów dla każdego gracza zrobić :( gdyż każdy byt może mieć max 1 model (standardowo) )
• Możesz poprzemieszczać kości tak by model nie poprawnie się poruszał a podczas gry ustawiać prawidłowe wartości za pomocą jakiegoś kodu np. pluginu
• Pozmieniać opcje modelu (nwm jakie tam można nie zajmuje się model'ingiem ale wiem że sie da xD) a następnie na czas rozgrywki ustawiać takie jakie chcesz za pomocą jakiegoś kodu np. pluginu

Odpowiedz