←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Klasa odporna na HE w 100% działa

kakus002 - zdjęcie kakus002 12.07.2014

Po:

#include <codmod>

Dodajemy :

#include <hamsandwich>

Pod spód dajemy:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

Przed lub po:

new const nazwa[]   = "XXX";
new const opis[]    = "Odporna na HE";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

Dajemy:

new bool:ma_klase[33]

Do "public plugin_init" dodajemy:

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")

Nie możemy zapomnieć także o:

}

public cod_class_enabled(id)	ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)	ma_klase[id] = false;

Na sam koniec dajemy public:

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(ma_klase[id] && damagebits & DMG_HEGRENADE && ent != attacker)
	{
		SetHamParamInteger(5,DMG_GENERIC)
		SetHamParamEntity(2, attacker)
		SetHamReturnInteger(0)
		return HAM_SUPERCEDE
	}
	return HAM_IGNORED
}

Odporność działa nawet gdy klasa ma 1/x z He.

Odpowiedz

  • +
  • -
camelovy - zdjęcie camelovy 07.08.2014

+ i czekam na więcej takich tematów ^^
Odpowiedz

kakus002 - zdjęcie kakus002 07.08.2014

Zamiast

new ma_klase[33]

Powinno być

new bool:ma_klase[33];

Skoro dalej używasz true/false.

yUp : ] Jak ktoś może niech podmieni.

Odpowiedz