Problem z 1/1 kosy oraz wybuchem po śmierci.
ViruSPL
12.07.2014
Witam.
W klasie z którą się męcze dwa dni nie chce działać w żaden sposób 1/1 z kosy.
Próbowałem przez sposoby losowania (z tematu 1/x oraz 1/x łatwiejszy...). Różnych kodów z innych klas. Ale wszystko kończylo się tak samo - nie działało. Proszę o poprawkę tego.
Załączone pliki
Wielkie Jol
12.07.2014
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE){ cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
ViruSPL
12.07.2014
Allah - nie działa
Wielkie Jol - Ne kompiluje się:
Loki.sma(332) : error 017: undefined symbol "attacker" Loki.sma(333) : error 017: undefined symbol "id" Loki.sma(333) : warning 215: expression has no effect Loki.sma(333) : warning 215: expression has no effect Loki.sma(333) : error 001: expected token: ";", but found ")" Loki.sma(333) : error 029: invalid expression, assumed zero Loki.sma(333) : fatal error 107: too many error messages on one line
Allah Akbar 12.07.2014
Nwm czemu
Użytkownik Allah Akbar edytował ten post 12.07.2014 14:02
Wielkie Jol
12.07.2014
public TakeDamage(id, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE){ cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
BlackPerfum
12.07.2014
Allah Akbar i Wielkie Jol wasze kody zadziałają ale nie ma 100% pewności że to zabije gracza a nawet powiem więcej jest bardzo duża możliwość iż jakiś inny plugin zmodyfikuje to dmg i wcale nie będzie śmiertelne Jeśli chcesz kogoś zabić to polecam użyć funkcji KillPlayer opis i funkcja znajdują się w tym temacie. Funkcji SetHamParamFloat uzywajcie tylko do modyfikowania dmg a nie wymuszenia zabicia!!
Załączone pliki
ViruSPL
12.07.2014
Że tak to ujmę "taki uj" ;c Nadal nie zabijam - ani prawym, ani lewym. Może hamsandwich mam jakiś stary? Może to być tego wina? Jeśli tak proszę o jakiś aktualny.. ;x
BlackPerfum
18.07.2014
Chyba w każdym to działało ale zawsze można sprawdzić wpisz w konsolę serwera meta list i wyślij podobną linijkęMoże hamsandwich mam jakiś stary? Może to być tego wina? Jeśli tak proszę o jakiś aktualny.. ;x
Mój przykład:
Ham Sandwich (u RUN - hamsandwich_amxx v1.4 pl1 ANY ANYSprawdź czy czasem nie masz logów w konsoli serwer'a. Sprawdź czy cod mod działa prawidłow, czy klasa się także poprawnie wybiera.
ViruSPL
18.07.2014
Metalist
[ 9] Ham Sandwich, v1.8.1.3746, Aug 16 2008, by AMX Mod X Dev Team, see http://www.amxmodx.org
Logi:
L 07/18/2014 - 00:45:26: Info (map "cs_assault_upc") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140718.log") L 07/18/2014 - 00:45:26: Function "DeathMsg" was not found L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] Run time error 19 (plugin "sklep.amxx") - debug not enabled! L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 07/18/2014 - 00:45:26: Function "ResetHUD" was not found L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] Run time error 19 (plugin "Loki.amxx") - debug not enabled! L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 07/18/2014 - 00:45:26: Function "Death" was not found L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] Run time error 19 (plugin "codperk_yamaha.amxx") - debug not enabled! L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 07/18/2014 - 01:10:50: Start of error session.
Ta wersja także nie działa ten sam log.
Może to koliduje z teleportem?
Alelluja
19.07.2014
Teraz musi działać zrobiłem od nowa I teleport jest co 10 sek użycie E