[ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją [Awanse]
Najlepsza odpowiedź Alelluja 11.07.2014 19:39
Proszę Ninje powinno działać
Spoiler
Przejdź do postu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Szybki, 1/1 z noza, prawie niewidzialny, 2 skoki w powietrzu."; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ [img=https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cool.png]) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } }
Zablokowany
Paradise. 11.07.2014
Więc tak. Stworzyłem klase Ninja z 3 awansami. Po pierwsze nie wiem czy wszystko jest dobrze. Po drugie w żaden możliwy sposób nie da się tego skompilować.. Pomocy
Ninja (1-50lvl)
[Pro]Ninja (50-100lvl)
[Elite]Ninja (100-150lvl)
[Master]Ninja (150-200)
Ninja (1-50lvl)
Spoiler
[Pro]Ninja (50-100lvl)
Spoiler
[Elite]Ninja (100-150lvl)
Spoiler
[Master]Ninja (150-200)
Spoiler
GwynBleidD (15.07.2014 12:13):
Proszę na przyszłość do dłuższego kodu stosować tagi spoiler.
Proszę na przyszłość do dłuższego kodu stosować tagi spoiler.
Najlepsza odpowiedź Alelluja 11.07.2014
Proszę Ninje powinno działać
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Szybki, 1/1 z noza, prawie niewidzialny, 2 skoki w powietrzu."; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ [img=https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cool.png]) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } }
GwynBleidD (15.07.2014 12:11):
Tagu SMA NIE UŻYWAMY! Od tego jest tag code!
Proszę stosować numerację linii
Proszę używać tagu spoiler w połączeniu z tagiem code dla dłuższego kodu.
Więcej tutaj: https://amxx.pl/topi...-kodu-na-forum/
Post poprawiłem, na przyszłosć proszę się stosować.
Tagu SMA NIE UŻYWAMY! Od tego jest tag code!
Proszę stosować numerację linii
Proszę używać tagu spoiler w połączeniu z tagiem code dla dłuższego kodu.
Więcej tutaj: https://amxx.pl/topi...-kodu-na-forum/
Post poprawiłem, na przyszłosć proszę się stosować.
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 15.07.2014 12:10
Zablokowany