Zmiana w czasie smierci
xArenis
10.07.2014
Tu jest ze jesli nie zyjesz nie mozesz kupowac.
Co zmienic zeby i zywi i umarli mogli kupowac.
Co zmienic zeby i zywi i umarli mogli kupowac.
public cmd_menu(id) { if(is_user_alive(id)) { menu_l1(id); } else { ColorChat(id, RED, "[INFO] Aby uzywac /sklepu musisz byc zywy!"); } return PLUGIN_HANDLED; }Daje plusiki
Wielkie Jol
11.07.2014
Usunąć tą linijkę:
if(is_user_alive(id))i potem dwie klamerki - { i }
Tylko może to spowodować błędy, jeżeli gracz nieżywy kupi np. życie, chyba wiesz o co chooooooooo ziom
xArenis
11.07.2014
moglbys mi napisac jak to powinno wygladac bo nie zabardzo wiem o co ci chodzi z tymi klamerkami
xArenis
11.07.2014
ok dalem + .
a tu:?
public menu_l1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { if(is_user_alive(id)) menu_l2q(id); } case 1: { if(is_user_alive(id)) menu_l2w(id); } case 2: { if(is_user_alive(id)) menu_l2e(id); } case 3: { if(is_user_alive(id)) menu_l2r(id); } case 4: { if(is_user_alive(id)) menu_l2t(id); } } menu_destroy(menu); }
Sloenthran
12.07.2014
ok dalem + .
a tu:?
public menu_l1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { if(is_user_alive(id)) menu_l2q(id); } case 1: { if(is_user_alive(id)) menu_l2w(id); } case 2: { if(is_user_alive(id)) menu_l2e(id); } case 3: { if(is_user_alive(id)) menu_l2r(id); } case 4: { if(is_user_alive(id)) menu_l2t(id); } } menu_destroy(menu); }
Usuń wszystkie
if(is_user_alive(id))
Wielkie Jol
12.07.2014
ok dalem + .
a tu:?
public menu_l1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { if(is_user_alive(id)) menu_l2q(id); } case 1: { if(is_user_alive(id)) menu_l2w(id); } case 2: { if(is_user_alive(id)) menu_l2e(id); } case 3: { if(is_user_alive(id)) menu_l2r(id); } case 4: { if(is_user_alive(id)) menu_l2t(id); } } menu_destroy(menu); }
Usuń wszystkie
if(is_user_alive(id))
Tylko razem z klamerkami, czyli to powinno wyglądać tak
public menu_l1_h(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: menu_l2q(id); case 1: menu_l2w(id); case 2: menu_l2e(id); case 3: menu_l2r(id); case 4: menu_l2t(id); } }
Sloenthran
13.07.2014
ok dalem + .
a tu:?
public menu_l1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { if(is_user_alive(id)) menu_l2q(id); } case 1: { if(is_user_alive(id)) menu_l2w(id); } case 2: { if(is_user_alive(id)) menu_l2e(id); } case 3: { if(is_user_alive(id)) menu_l2r(id); } case 4: { if(is_user_alive(id)) menu_l2t(id); } } menu_destroy(menu); }
Usuń wszystkie
if(is_user_alive(id))Tylko razem z klamerkami, czyli to powinno wyglądać tak
public menu_l1_h(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: menu_l2q(id); case 1: menu_l2w(id); case 2: menu_l2e(id); case 3: menu_l2r(id); case 4: menu_l2t(id); } }
Nie musi usuwać klamer chyba że chce
Wielkie Jol
13.07.2014
ok dalem + .
a tu:?
public menu_l1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { if(is_user_alive(id)) menu_l2q(id); } case 1: { if(is_user_alive(id)) menu_l2w(id); } case 2: { if(is_user_alive(id)) menu_l2e(id); } case 3: { if(is_user_alive(id)) menu_l2r(id); } case 4: { if(is_user_alive(id)) menu_l2t(id); } } menu_destroy(menu); }
Usuń wszystkie
if(is_user_alive(id))Tylko razem z klamerkami, czyli to powinno wyglądać tak
public menu_l1_h(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: menu_l2q(id); case 1: menu_l2w(id); case 2: menu_l2e(id); case 3: menu_l2r(id); case 4: menu_l2t(id); } }
Nie musi usuwać klamer chyba że chce
Ja lubię, gdy kod nie jest rozległy, po co klamry jak są w ogóle nie potrzebne