←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BaseBuilder
Problem z respawnem CT

  • +
  • -
xCiacho - zdjęcie xCiacho 09.07.2014

Tak jak w temacie mam mały problem używam starej wersji bb gdzie Zombie zabija CT i CT już się nie odradza staram się to naprawić 

 

ale niestety nie mam pojęcia jak to naprawić :/

public client_death(g_attacker, g_victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
cmdStopEnt(g_victim)
 
set_hudmessage(_, _, _, _, _, _, _, _, _, _, 4);
show_hudmessage(g_victim, "");
 
g_isalive[g_victim] = false
 
if (g_iszombie[g_victim])
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
show_hudmessage(g_victim, "%L", LANG_SERVER, "DEAD_ZOMBIE", get_pcvar_num(g_pcvar_zresptime));
set_task(get_pcvar_float(g_pcvar_zresptime), "Respawn_Zombie", g_victim)
}
if (g_ishuman[g_victim])
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
show_hudmessage(g_victim, "%L", LANG_SERVER, "DEAD_SURVIVOR", get_pcvar_num(g_pcvar_zresptime));
set_task(get_pcvar_float(g_pcvar_zresptime), "Respawn_Test", g_victim)
}
}
//Called on zombie death function
public Respawn_Zombie(id)
{
	if (g_isconnected[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		if (get_user_health(id) == get_pcvar_float(g_pcvar_zombiehp) || !is_user_alive(id))
			ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
		else
			client_print(id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "FAIL_RESPAWN");
	}
}

public Respawn_Test(id)
{

{
	if (g_isconnected[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		if (get_user_health(id) == get_pcvar_float(g_pcvar_zombiehp) || !is_user_alive(id))
			ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
		else
			client_print(id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "FAIL_RESPAWN");
	}
}

Użytkownik xCiacho edytował ten post 09.07.2014 00:28
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 09.07.2014

Kod który wysłałeś służy tylko do respawnu zombie, nie CT.

Odpowiedz

  • +
  • -
xCiacho - zdjęcie xCiacho 09.07.2014

Dokładnie jeżeli TT zabije CT , to martwego CT ma przenieść do TT i go ożywić :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 09.07.2014

Aha, bo widzę, że Ty już coś tutaj z kodem próbowałeś chyba zrobić :P tak mi się chociaż wydaje. Funkcja Respawn_Test odpowiada za respienie się graczy z CT. Powinna ona wyglądać tak, sprawdź czy działa. W powyższym kodzie, sprawdzałeś, czy gracz jest zombiakiem, nie człowiekiem, potem nie zmieniałeś 

public Respawn_Test(id) 
{
if (g_isconnected[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
if (!is_user_alive(id))
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR);
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
else
client_print(id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "FAIL_RESPAWN");
}
}

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 09.07.2014 10:03
Odpowiedz

  • +
  • -
xCiacho - zdjęcie xCiacho 09.07.2014

Dziękuje działa można zamknąć

Odpowiedz