prosba o 2 klasy super ninja i super zolnierz
karoltr1234
04.07.2014
Klasa:[Premium] super ninja
Kodycha: 20
hp:10
int:5
wytrzymalosc:0
opis:jest całkowicie niewidzialny widac tylko kroki,moze rzuca 5 nozami (1int=3dmg) i ma 5 skokow
bronie:noz
Klasa:[Premium]super zolnierz
Kodycha:10
hp:10
int:10
wytrzymalosc:0
opis:posiada wszystkie bronie i ma z nich 1/1
bronie:wszytkie
Rynek 04.07.2014
Super Ninja
Na flagę "t" (ADMIN_LEVEL_H)
Cvary:
amx_ninjadamage_mw2 "55" - Ile HP zabiera nóż
amx_ninjaspeed_mw2 "700" - Prędkość rzutu noża
amx_ninjagravity_mw2 "0.3" - Grawitacja noża
Przerobiłem ta klasę ->>> http://amxx.pl/topic...klasa-nozownik/
codclass_superninja.sma 16,91 KB 12 Ilość pobrań
Klasę Super Żołnierz możesz zrobić w generatorze...
Użytkownik Rynek edytował ten post 04.07.2014 19:53
Alelluja
04.07.2014
Proszę
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "[Premium]Super Zolnierz";
new const opis[] = "Posiada wszystkie bronie i ma z nich 1/1";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium]Super Zolnierz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}