←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Naprawienie
Zabawa PaintBall

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 04.07.2014

Bardzo proszę o naprawę tej zabawy PaintBall. Co się dzieję?

1. Zabawa jest w każdą niedzielę a ma być tylko wtedy jeśli się ją włączy (zawsze w niedziele mam FreeDaya).

2. TT nie dostaje żadnej broni.

3. Nie ma jej w menu zabaw (/zabawy)

4. Modele się pobierają ale nie pokazują.

 

Error logi, jakie mi wyskakują :

 

L 07/04/2014 - 18:00:34: Start of error session.
L 07/04/2014 - 18:00:34: Info (map "jail_guy") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140704.log")
L 07/04/2014 - 18:00:34: Invalid event (name "OnGameHudTick") (plugin "jail_paintball.amxx")
L 07/04/2014 - 18:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_paintball.amxx")
L 07/04/2014 - 18:00:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "register_event")
L 07/04/2014 - 18:00:34: [AMXX]    [0] jail_pb1.sma::plugin_init (line 23)
L 07/04/2014 - 18:00:34: [ENGINE] Invalid entity 19

 

 

Bardzo bym prosił o naprawę tej zabawy oraz trochę poukładanie kodu.

 

Za chęci poleci cały limit +'ów!

Zabawa w załączniku.

Załączone pliki


Użytkownik WeBsteR edytował ten post 04.07.2014 17:20
Odpowiedz

Ice-Killers.eu - zdjęcie Ice-Killers.eu 04.07.2014

Nie testowałem

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "[Jail] pb"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {19};


new id_pb;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("OnGameHudTick","OnGameHudTick","be", "1=1")
     id_pb = jail_register_game("PaintBall");
	
	
	
	
}
public plugin_precache(){

	precache_model("models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
	precache_model("models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
	

}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == PAINTBALL_DAY || day == id_pb)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja mp5^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie^nKampienie max 10sekund.", szTime, szTimes);
		szInfo = "Dzisiaj jest PaintBall";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
		
		
		
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}


public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_pb)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Zabawe zaczynamy za", 0, 255, 0, 0.01, 0.13);
		//client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_killstreak/killday2.mp3");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
		
	if(day == NIEDZIELA || day != id_pb)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, "weapon_glock18");
		give_item(i, nameweapon);
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		
		new wid = read_data(2)	// Id broni
		if(wid == CSW_MP5NAVY)
		{
			set_pev(wid,pev_viewmodel2,"models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
			set_pev(wid,pev_weaponmodel2,"models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
		}
	}
}
public CurWeapon(day, id)
{
	if(day == NIEDZIELA || day != id_pb)
		return;
		
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	if(wid == CSW_MP5NAVY){
		set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
		set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
	}
}
	
public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_pb)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== ro***erducha ! ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}

		
Odpowiedz

Ice-Killers.eu - zdjęcie Ice-Killers.eu 04.07.2014

Nie mogłem edytować 

Jakby co zobacz jeszcze ten kod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "[Jail] pb"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {19};


new id_pb;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("OnGameHudTick","OnGameHudTick","be", "1=1")
     id_pb = jail_register_game("PaintBall");
	
	
	
	
}
public plugin_precache(){

	precache_model("models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
	precache_model("models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
	

}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
           if(day == id_pb)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja mp5^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie^nKampienie max 10sekund.", szTime, szTimes);
		szInfo = "Dzisiaj jest PaintBall";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
		
		
		
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}


public OnDayStartPost(day)
{
           if(day == id_pb)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Zabawe zaczynamy za", 0, 255, 0, 0.01, 0.13);
		//client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_killstreak/killday2.mp3");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
		
           if(day == id_pb)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, "weapon_glock18");
		give_item(i, nameweapon);
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		
		new wid = read_data(2)	// Id broni
		if(wid == CSW_MP5NAVY)
		{
			set_pev(wid,pev_viewmodel2,"models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
			set_pev(wid,pev_weaponmodel2,"models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
		}
	}
}
public CurWeapon(day, id)
{
           if(day == id_pb)
		return;
		
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	if(wid == CSW_MP5NAVY){
		set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
		set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
	}
}
	
public OnGameHudEnd(day)
{
           if(day == id_pb)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== ro***erducha ! ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}

Odpowiedz

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 04.07.2014

Nie można przekompilowac:

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

jail_pb.sma(24) : warning 217: loose indentation
jail_pb.sma(41) : error 017: undefined symbol "PAINTBALL_DAY"

1 Error.
Could not locate output file jail_pb.amxx (compile failed).

 

 

@UP. 2 twój kod podaje przy kompilacji takie błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

jail_pb.sma(24) : warning 217: loose indentation
jail_pb.sma(41) : warning 217: loose indentation
jail_pb.sma(81) : warning 217: loose indentation
jail_pb.sma(84) : warning 217: loose indentation
jail_pb.sma(112) : warning 217: loose indentation
Header size:           1392 bytes
Code size:             4996 bytes
Data size:             3068 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=783 cells (3132 bytes)
Total requirements:   25840 bytes

5 Warnings.

Użytkownik WeBsteR edytował ten post 04.07.2014 17:44
Odpowiedz

Ice-Killers.eu - zdjęcie Ice-Killers.eu 04.07.2014

To nie są błędy tylko ostrzeżenia że źle ułożony kod będzie normalnie działał

 

To nie są błędy tylko ostrzeżenia że źle ułożony kod będzie normalnie działał

 

Tu masz poprawne ułożony

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "[Jail] pb"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {19};


new id_pb;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("OnGameHudTick","OnGameHudTick","be", "1=1")
        id_pb = jail_register_game("PaintBall");
	
	
	
	
}
public plugin_precache(){

	precache_model("models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
	precache_model("models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
	

}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
        if(day == id_pb)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja mp5^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie^nKampienie max 10sekund.", szTime, szTimes);
		szInfo = "Dzisiaj jest PaintBall";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
		
		
		
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}


public OnDayStartPost(day)
{
                if(day == id_pb)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Zabawe zaczynamy za", 0, 255, 0, 0.01, 0.13);
		//client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_killstreak/killday2.mp3");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
		
        if(day == id_pb)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, "weapon_glock18");
		give_item(i, nameweapon);
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		
		new wid = read_data(2)	// Id broni
		if(wid == CSW_MP5NAVY)
		{
			set_pev(wid,pev_viewmodel2,"models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
			set_pev(wid,pev_weaponmodel2,"models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
		}
	}
}
public CurWeapon(day, id)
{
        if(day == id_pb)
		return;
		
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	if(wid == CSW_MP5NAVY){
		set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
		set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
	}
}
	
public OnGameHudEnd(day)
{
                if(day == id_pb)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== ro***erducha ! ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}

Użytkownik Ice-Killers.eu edytował ten post 04.07.2014 17:47
Odpowiedz

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 04.07.2014

@up.

Kod przy kompilacji nie pokazuje ani jednego errora oraz ostrzeżenia lecz dalej nie działa. Dalej jest PaintBall od razu w niedziele etc. opisane wyżej.

Za starania łap +'y i czekam na kolejną pomoc! HELP.


Użytkownik WeBsteR edytował ten post 04.07.2014 18:21
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 04.07.2014

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <jailbreak>
#define PLUGIN "[Jail] pb"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};


new id_pb;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	id_pb = jail_register_game("Paintball Game");
	
	
}
public plugin_precache(){

	precache_model("models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
	precache_model("models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
	

}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_pb)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja mp5^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie^nKampienie max 10sekund.", szTime, szTimes);
		szInfo = "Dzisiaj jest PaintBall";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
		
		
		
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}


public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_pb)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Zabawe zaczynamy za", 0, 255, 0, 0.01, 0.13);
		//client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_killstreak/killday2.mp3");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
		
	if(day != id_pb)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i&lt;=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_mp5navy");
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_MP5NAVY, maxAmmo[CSW_MP5NAVY]);
		
		new wid = read_data(2)	// Id broni
		if(wid == CSW_MP5NAVY)
		{
			set_pev(wid,pev_viewmodel2,"models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
			set_pev(wid,pev_weaponmodel2,"models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
		}
	}
}
public CurWeapon(day, id)
{
	if(day != id_pb)
		return;
		
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	if(wid == CSW_MP5NAVY){
		set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/jb_killstreak/v_pbgun3.mdl")
		set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/jb_killstreak/p_pbgun1.mdl")
	}
}
	
public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_pb)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== ro***erducha ! ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 04.07.2014 19:30
Odpowiedz

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 05.07.2014

@Wielkie Jol

 

Nie można przekompilować, wyskakują takie errory:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

jail_pb.sma(84) : error 017: undefined symbol "lt"
jail_pb.sma(84) : error 029: invalid expression, assumed zero
jail_pb.sma(84) : warning 215: expression has no effect
jail_pb.sma(84) : error 017: undefined symbol "i"
jail_pb.sma(84) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

oraz po co 2 razy dałeś:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <jailbreak>

to:

#include <jailbreak>
#include <jailbreak>

1 raz by nie wystarczyło, czy to twoja pomyłka?

Czekam na pomoc. Łap +!

 

@Edit. jail_pb.sma(84)- 84 linijka to ta:

    for(new i=1; i&lt;=MAX; i++)

Użytkownik WeBsteR edytował ten post 05.07.2014 09:03
Odpowiedz

  • +
  • -
Zabijaka Gryps - zdjęcie Zabijaka Gryps 05.07.2014

Spróbuj

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 05.07.2014

Thx Zabijaka Gryps

Po tej twojej korekcie działa wszystko.

Łapcie obydwaj panowie +'y!

A mam jeszcze 1 prośbę, czy teraz jak to działa wszystko, czy dałoby radę dodać zamiast normalnej mp5 jakiś marker paintball oraz zamiast normalnych naboi zrobić kolorowe kolki z farby?

Bardzo bym prosił.

Odpowiedz

  • +
  • -
Zabijaka Gryps - zdjęcie Zabijaka Gryps 05.07.2014

Wszystko się da, jednakże to już mogłyby Ci pomóc osoby, które znają się na kodzie paintballa, ja nigdy się nim nie zajmowałem, nie wiem nawet na jakiej zasadzie są tam robione bronie, pociski itp.
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 05.07.2014

Thx Zabijaka Gryps

Po tej twojej korekcie działa wszystko.

Łapcie obydwaj panowie +'y!

A mam jeszcze 1 prośbę, czy teraz jak to działa wszystko, czy dałoby radę dodać zamiast normalnej mp5 jakiś marker paintball oraz zamiast normalnych naboi zrobić kolorowe kolki z farby?

Bardzo bym prosił.

 

Dałoby radę, ale w tym momencie jak sam wiesz, kulki dolatują w paintballu po pewnym czasie, zaś w grze normalnie dolatują one natychmiastowo, a to już większy trochę problem, bo trzeba bawić się z kodem z pliku paintballgun z paintballa.

Odpowiedz