prosba o 2 klasy super ninja i super zolnierz
karoltr1234
03.07.2014
Klasa:[Premium] super ninja
Kodycha: 20
hp:10
int:5
wytrzymalosc:0
opis:jest całkowicie niewidzialny widac tylko kroki,moze rzuca 5 nozami (1int=3dmg) i ma 5 skokow
bronie:noz
Klasa:[Premium]super zolnierz
Kodycha:10
hp:10
int:10
wytrzymalosc:0
opis:posiada wszystkie bronie i ma z nich 1/1
bronie:wszytkie
korake
05.07.2014
Proszę:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "[Premium]super zolnierz"; new const opis[] = "posiada wszystkie bronie i ma z nich 1/1"; new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[[Premium]super zolnierz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_nvg(id, 1); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }