Procentowy stan życia
Best Answer GoldenKill 03.07.2014 20:18
Poradziłem sobie, do zamknięcia
Go to the full post
GoldenKill
03.07.2014
Witam
Tak jak w temacie jak zrobić do cod moda procentowy stan życia w diablo modzie mam tak
new hp = get_user_health(id); new max_health = race_heal[player_class[id]] + player_strength[id] new hpprocent = floatround(float(hp * 100) / float(max_health)) show_hudmessage(id, "[Zycie : %i | %i%%]", hp, hpprocent)
MAGNET
03.07.2014
new Float:hp = (get_user_health(id)+cod_get_user_health(id)); new Float:hp2 = (get_user_health(id)*100)/hp;
GoldenKill
03.07.2014
Ja chcę to zrobić w silniku cod moda a w tej linijce wywala tag mismatch
new Float:hp = (get_user_health(id)+cod_get_user_health(id));
GoldenKill
03.07.2014
Nie działa wygląda to mniej więcej tak
[Zdrowie : 124561361 | 125152152%]
ka.linux
03.07.2014
Trzymaj poprawne
show_hudmessage(id, "[Zycie : %i | %i%%]", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100))
Edited by KB.Di0NeL, 03.07.2014 18:22.
GoldenKill
03.07.2014
Przy klasie działa, ale jak jej nie masz to wygląda tak
Zdrowie : 100 | -215215125%
A to brzydko wygląda
ka.linux
03.07.2014
Dodaj if'a by sprawdzało czy gracz ma klase, jeśli nie ma klasy to usuń końcówkę
maksymalne_zdrowie_graczai po sprawie