←  Prośby o modyfikacje modów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inny
Prośba o przerobienie pluginu odblokuj na...

  • +
  • -
Zetsu541 - zdjęcie Zetsu541 01.07.2014

Witam proszę o zmienienie jednej komendy z tego pluginu http://amxx.pl/topic...lugin-odblokuj/ jest to plugin na odblokowywanie żeby się odblokować wpisujemy /unstuck a wolał bym żeby ten plugin był na komende /odblokuj

daje + za dobrą robotę :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 01.07.2014

#include 
#include 
#include 

new stuck[33];

new const Float:size[][3] = 
{
	{0.0, 0.0, 1.0}, {0.0, 0.0, -1.0}, {0.0, 1.0, 0.0}, {0.0, -1.0, 0.0}, {1.0, 0.0, 0.0}, {-1.0, 0.0, 0.0}, {-1.0, 1.0, 1.0}, {1.0, 1.0, 1.0}, {1.0, -1.0, 1.0}, {1.0, 1.0, -1.0}, {-1.0, -1.0, 1.0}, {1.0, -1.0, -1.0}, {-1.0, 1.0, -1.0}, {-1.0, -1.0, -1.0},
	{0.0, 0.0, 2.0}, {0.0, 0.0, -2.0}, {0.0, 2.0, 0.0}, {0.0, -2.0, 0.0}, {2.0, 0.0, 0.0}, {-2.0, 0.0, 0.0}, {-2.0, 2.0, 2.0}, {2.0, 2.0, 2.0}, {2.0, -2.0, 2.0}, {2.0, 2.0, -2.0}, {-2.0, -2.0, 2.0}, {2.0, -2.0, -2.0}, {-2.0, 2.0, -2.0}, {-2.0, -2.0, -2.0},
	{0.0, 0.0, 3.0}, {0.0, 0.0, -3.0}, {0.0, 3.0, 0.0}, {0.0, -3.0, 0.0}, {3.0, 0.0, 0.0}, {-3.0, 0.0, 0.0}, {-3.0, 3.0, 3.0}, {3.0, 3.0, 3.0}, {3.0, -3.0, 3.0}, {3.0, 3.0, -3.0}, {-3.0, -3.0, 3.0}, {3.0, -3.0, -3.0}, {-3.0, 3.0, -3.0}, {-3.0, -3.0, -3.0},
	{0.0, 0.0, 4.0}, {0.0, 0.0, -4.0}, {0.0, 4.0, 0.0}, {0.0, -4.0, 0.0}, {4.0, 0.0, 0.0}, {-4.0, 0.0, 0.0}, {-4.0, 4.0, 4.0}, {4.0, 4.0, 4.0}, {4.0, -4.0, 4.0}, {4.0, 4.0, -4.0}, {-4.0, -4.0, 4.0}, {4.0, -4.0, -4.0}, {-4.0, 4.0, -4.0}, {-4.0, -4.0, -4.0},
	{0.0, 0.0, 5.0}, {0.0, 0.0, -5.0}, {0.0, 5.0, 0.0}, {0.0, -5.0, 0.0}, {5.0, 0.0, 0.0}, {-5.0, 0.0, 0.0}, {-5.0, 5.0, 5.0}, {5.0, 5.0, 5.0}, {5.0, -5.0, 5.0}, {5.0, 5.0, -5.0}, {-5.0, -5.0, 5.0}, {5.0, -5.0, -5.0}, {-5.0, 5.0, -5.0}, {-5.0, -5.0, -5.0}
}

public plugin_init() {
	register_plugin("Unstuck","1.5","NL)Ramon(NL edited by Muzzi");
	register_clcmd("say /odblokuj", "cmdUnstuck");
	register_clcmd("say_team /odblokuj", "cmdUnstuck");
}
public cmdUnstuck(id)
{
	static Float:origin[3];
	static Float:mins[3], hull;
	static Float:vec[3];
	static o;
	if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
	{
		pev(id, pev_origin, origin)
		hull = pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN
		if (!is_hull_vacant(origin, hull,id) && !get_user_noclip(id) && !(pev(id,pev_solid) & SOLID_NOT)) {
			++stuck[id]
			pev(id, pev_mins, mins)
			vec[2] = origin[2]
			for (o=0; o < sizeof size; ++o) {
				vec[0] = origin[0] - mins[0] * size[o][0]
				vec[1] = origin[1] - mins[1] * size[o][1]
				vec[2] = origin[2] - mins[2] * size[o][2]
				if (is_hull_vacant(vec, hull,id)) {
					engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, vec)
					effects(id)
					set_pev(id,pev_velocity,{0.0,0.0,0.0})
					o = sizeof size
				}	
			}
		}
		else
		{
			stuck[id] = 0
		}	
	}
}

stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id) 
{
	static tr
	engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
	
	if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid)) //get_tr2(tr, TR_InOpen))
		return true
	
	return false
}

public effects(id) {
	set_hudmessage(255,150,50, -1.0, 0.65, 0, 6.0, 1.5,0.1,0.7) // HUDMESSAGE
	show_hudmessage(id,"[BaseBuilder] Zostales Odblokowany!") // HUDMESSAGE
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,105,{0,0,0},id )      
	write_short(1<<10)   // fade lasts this long duration
	write_short(1<<10)   // fade lasts this long hold time
	write_short(1<<1)   // fade type (in / out)
	write_byte(20)            // fade red
	write_byte(255)    // fade green
	write_byte(255)        // fade blue
	write_byte(255)    // fade alpha
	message_end()
	client_cmd(id,"spk fvox/blip.wav")
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Zetsu541 - zdjęcie Zetsu541 01.07.2014

dzięki dam ci plus na zachętę ale sam też to zrobiłem bo nie chciało mi sie czekać

Odpowiedz