←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Błąd TakeDamage native "show_hudmessag...

Zablokowany

Controlerx - zdjęcie Controlerx 01.07.2014

L 06/30/2014 - 22:15:06: [AMXX] [0] Krzyzyk_2344002.sma::TakeDamage (line 20)
L 06/30/2014 - 22:15:06: Invalid player id 170
L 06/30/2014 - 22:15:06: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Krzyzyk.amxx")
L 06/30/2014 - 22:15:06: [AMXX] Run time error 10: native error (native "show_hudmessage")

 

Od pewnego czasu używam http://amxx.pl/topic/135240-krzyżyk-przy-strzelaniu-w-gracza-cod-nowy/#entry645262 ten co zrobił sharkowy. I mam te logi. Proszę o pomoc.

Załączone pliki


Użytkownik Controlerx edytował ten post 01.07.2014 21:04
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 01.07.2014

sprawdz
#include amxmodx
#include hamsandwich

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sharkowy"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, inflictor, attacker)
{
    if(attacker <= get_maxplayers())
    {
    set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 0.5);
    show_hudmessage(attacker, "X");
   }
}
Odpowiedz

Empiryczny - zdjęcie Empiryczny 01.07.2014

Sprawdź czy attacker jest podłączony (is_user_connected). Nie słuchaj tibacka, bo to najgłupsze rozwiązanie. 


Użytkownik Empiryczny edytował ten post 01.07.2014 21:41
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 01.07.2014

Sory. Popierdzielilem tematy. Myslalem ze index out of bounds. Sam mialem tak bo idinflictor to moze byc he...

Nie uzywac meojego kodu!!!
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 13.07.2014

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany