Prosba o 2 klay M3ntos i Elitarny Snajper
Haker1314
26.06.2014
Klasa:[Premium]M3ntos
Kodycha:30
hp:20
int:10
wytrzymalosc:0
opis:Posiada p90 z niego 18dmg+ int
bronie:p90, deagl
Klasa:[Premium]Elitarny Snajper
Kodycha:30
hp:20
int:10
wytrzymalosc:10
opis:Posiada AWP 1/1,podczas kucania widocznosc spada o 60%, 1/2 z kosy PPM,1/5 z kosy LPM
bronie:AWP, Deagl
ZjemCiKredki
26.06.2014
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[Premium]M3ntos"; new const opis[] = "Posiada p90 z niego 18dmg+ int "; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Kredki"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[[Premium]M3ntos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_P90) cod_inflict_damage(idattacker, this, 18.0, 0.2, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik ZjemCiKredki edytował ten post 26.06.2014 11:55
pro100wHS
30.06.2014
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_KNIFE && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Chłopie, toć to jest jedno i to samo prawie. Problem jest taki, że na LPM będzie to w miarę działać, a na PPM będzie działać i jeden i drugi warunek. Tu powinieneś dać wykrywanie komendy +attack i +attack2 i wtedy będzie to działało w pełni prawidłowo
pro100wHS
03.07.2014
sorki, że pod spodem, ale edytować się nie dało
Zrobiłem 2 klasy. Sprawdź najpierw elitarnysnajper2, a jak by nie działało to elitarnysnajper3. Jedną za pomocą wyżej opisanego sposobu, a drugą w której szanse na natychmiastowe z noża są zależne od DMG:
0-19 - 1/5
20-max - 1/2
Zależne od DMG
codclass_elitarnysnajper3.sma 3,06 KB 21 Ilość pobrań
Sposób z posta wyżej.
codclass_elitarnysnajper2.sma 3,13 KB 23 Ilość pobrań