←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wywołanie sprite

  • +
  • -
hazar - zdjęcie hazar 25.06.2014

Tak jak w temacie męczę się od dwóch dni z pluginem żeby wywołać sprite nad głową gracza znalazłem coś tutaj na forum i chciałem jakoś przerobić ale do końca mi to nie idzie 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>



#define TE_PLAYERATTACHMENT 124

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_F // Tutaj zmieniasz flage (Teraz jest na flagę "r")



new sprite;



public plugin_init() {

    register_plugin("xx", "xx", "xx")

    register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");

}

public on_ShowStatus(id)

{

    new cel, body 

    get_user_aiming(id, cel, body)

    if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)) { 

        if(get_user_flags(cel) & FLAGA)

        {

            message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)

            write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)

            write_byte(cel)

            write_coord(60)

            write_short(sprite)

            write_short(65)

            message_end()

        }

    }

}

public plugin_precache() sprite = precache_model("sprites/123456.spr");

Bardzo prosił bym o pomoc :)


Użytkownik hazar edytował ten post 25.06.2014 22:21
Odpowiedz

  • +
  • -
Puchate - zdjęcie Puchate 26.06.2014

Napisałem coś w miarę optymalnego pod względem zużycia zasobów procesora, sprawdź plugin z załącznika. Przed skompilowaniem musisz go skonfigurować :P

 

Interesuje Cię tylko to 

#define SPRITE "sprites/voiceicon.spr"
#define LIFETIME 2 
#define OFFSET 50
#define FLAG ADMIN_USER
#define MAXPLAYERS 32

Zmieniasz na swoje i kompilujesz :)

 

EDIT:

Zrobiłem też wersję jeszcze bardziej optymalną pod względem zużycia zasobów, jedyny minus to wymaga modułu hamsandwich ale obecnie używany jest na wszystkich serwerach CS więc chyba nie problem :D sam wybierz którą chcesz.

Załączone pliki


Użytkownik Puchate edytował ten post 26.06.2014 00:06
Odpowiedz

  • +
  • -
hazar - zdjęcie hazar 26.06.2014

Niestety nie działa :/

Odpowiedz

  • +
  • -
Puchate - zdjęcie Puchate 26.06.2014

Plugin na domyślnych wartościach działa poprawnie, screenshot w załączniku z efektu działania pluginu w takiej postaci jak dodałem w poprzednim poście ;)

 

Jeżeli Ci nie działa to upewnij się co do wartości konfiguracyjnych Twojego sprite.

Załączone miniatury

  • de_dust20008.jpg
Odpowiedz

  • +
  • -
hazar - zdjęcie hazar 26.06.2014

Dobra wszystko spoko tylko powiedz mi jeszcze jak mogę usunąć to czarne tło żeby był sam obrazek?

Odpowiedz

  • +
  • -
lexar - zdjęcie lexar 26.06.2014

Zrób obrazek bez tła xD

Odpowiedz

  • +
  • -
hazar - zdjęcie hazar 26.06.2014

Nawet jeżeli jest bez tła to i tak jest czarny kolor :X

Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 26.06.2014

Sprite stworzone jest z opcją addtitive, czyli "dodatnie"  czyli bez ustawienia renderingu na dodatni oraz wartości na 255 się nie obejdzie :}

set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255)

p.s : tylko nie przez set_es, tylko przez co innego ;) Pokombinuj

Odpowiedz

  • +
  • -
hazar - zdjęcie hazar 27.06.2014

ref f5

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Puchate - zdjęcie Puchate 28.06.2014

A Twój sprite kolego jest na pewno przezroczysty?

Odpowiedz