Wywołanie sprite
hazar
25.06.2014
Tak jak w temacie męczę się od dwóch dni z pluginem żeby wywołać sprite nad głową gracza znalazłem coś tutaj na forum i chciałem jakoś przerobić ale do końca mi to nie idzie
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define TE_PLAYERATTACHMENT 124 #define FLAGA ADMIN_LEVEL_F // Tutaj zmieniasz flage (Teraz jest na flagę "r") new sprite; public plugin_init() { register_plugin("xx", "xx", "xx") register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0"); } public on_ShowStatus(id) { new cel, body get_user_aiming(id, cel, body) if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)) { if(get_user_flags(cel) & FLAGA) { message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id) write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT) write_byte(cel) write_coord(60) write_short(sprite) write_short(65) message_end() } } } public plugin_precache() sprite = precache_model("sprites/123456.spr");
Bardzo prosił bym o pomoc
Użytkownik hazar edytował ten post 25.06.2014 22:21
Puchate
26.06.2014
Napisałem coś w miarę optymalnego pod względem zużycia zasobów procesora, sprawdź plugin z załącznika. Przed skompilowaniem musisz go skonfigurować
Interesuje Cię tylko to
#define SPRITE "sprites/voiceicon.spr" #define LIFETIME 2 #define OFFSET 50 #define FLAG ADMIN_USER #define MAXPLAYERS 32
Zmieniasz na swoje i kompilujesz
EDIT:
Zrobiłem też wersję jeszcze bardziej optymalną pod względem zużycia zasobów, jedyny minus to wymaga modułu hamsandwich ale obecnie używany jest na wszystkich serwerach CS więc chyba nie problem sam wybierz którą chcesz.
Załączone pliki
Użytkownik Puchate edytował ten post 26.06.2014 00:06
Puchate
26.06.2014
Plugin na domyślnych wartościach działa poprawnie, screenshot w załączniku z efektu działania pluginu w takiej postaci jak dodałem w poprzednim poście
Jeżeli Ci nie działa to upewnij się co do wartości konfiguracyjnych Twojego sprite.
hazar
26.06.2014
Dobra wszystko spoko tylko powiedz mi jeszcze jak mogę usunąć to czarne tło żeby był sam obrazek?
GT Team 26.06.2014
Sprite stworzone jest z opcją addtitive, czyli "dodatnie" czyli bez ustawienia renderingu na dodatni oraz wartości na 255 się nie obejdzie :}
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd) set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255)
p.s : tylko nie przez set_es, tylko przez co innego Pokombinuj