←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Jak zrobić klasę która po pod...


Najlepsza odpowiedź Rivit 25.06.2014 16:37

Znaczenie jest minimalne.
Zrob sobie prosty plugin (tylko register plugin) i zadeklaruj tablice logiczna, skompiluj i popatrz na 'zuzycie pamieci'. Potem zmien ta tablice zwykla i zobacz.

A jeszcze lepiej zrobic to poprzez flagi bitowe. Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 25.06.2014

Witam

 

Tak jak w temacie jak taką klasę zrobić ?

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 25.06.2014

Tworzysz 33 - elementowa zmienna np. podlozyl[33]. Nastepnie uzywajac publica bomb_planted(id) inkrementujesz zmienna dla id - wlasnie on podlozyl bombe. Pozniej w TakeDamage sprawdzasz czy podlozyl[attacker]. Jesli tak, to przez SetHamParamFloat dodajesz xxx dmg przez zmiane 4 - ego parametru. No I na koniec, wykorzystujac event do wykrwania nowe rundy pętlą zerujesz wszystkim zmienna
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 25.06.2014

Mozna tez tablice bool:planted[33] i przy podlozeniu ustawic na true a w nowej rundzie na false :)
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 25.06.2014

To, czy taka, czy logiczna nie robi znaczenia
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Rivit - zdjęcie Rivit 25.06.2014

Znaczenie jest minimalne.
Zrob sobie prosty plugin (tylko register plugin) i zadeklaruj tablice logiczna, skompiluj i popatrz na 'zuzycie pamieci'. Potem zmien ta tablice zwykla i zobacz.

A jeszcze lepiej zrobic to poprzez flagi bitowe.
Odpowiedz
Zablokowany