[ROZWIĄZANE] Jak zrobić klasę która po pod...
Najlepsza odpowiedź Rivit 25.06.2014 16:37
Znaczenie jest minimalne.
Zrob sobie prosty plugin (tylko register plugin) i zadeklaruj tablice logiczna, skompiluj i popatrz na 'zuzycie pamieci'. Potem zmien ta tablice zwykla i zobacz.
A jeszcze lepiej zrobic to poprzez flagi bitowe. Przejdź do postu
Zrob sobie prosty plugin (tylko register plugin) i zadeklaruj tablice logiczna, skompiluj i popatrz na 'zuzycie pamieci'. Potem zmien ta tablice zwykla i zobacz.
A jeszcze lepiej zrobic to poprzez flagi bitowe. Przejdź do postu
MAGNET
25.06.2014
Tworzysz 33 - elementowa zmienna np. podlozyl[33]. Nastepnie uzywajac publica bomb_planted(id) inkrementujesz zmienna dla id - wlasnie on podlozyl bombe. Pozniej w TakeDamage sprawdzasz czy podlozyl[attacker]. Jesli tak, to przez SetHamParamFloat dodajesz xxx dmg przez zmiane 4 - ego parametru. No I na koniec, wykorzystujac event do wykrwania nowe rundy pętlą zerujesz wszystkim zmienna
Rivit
25.06.2014
Mozna tez tablice bool:planted[33] i przy podlozeniu ustawic na true a w nowej rundzie na false
Najlepsza odpowiedź
Rivit
25.06.2014
Znaczenie jest minimalne.
Zrob sobie prosty plugin (tylko register plugin) i zadeklaruj tablice logiczna, skompiluj i popatrz na 'zuzycie pamieci'. Potem zmien ta tablice zwykla i zobacz.
A jeszcze lepiej zrobic to poprzez flagi bitowe.
Zrob sobie prosty plugin (tylko register plugin) i zadeklaruj tablice logiczna, skompiluj i popatrz na 'zuzycie pamieci'. Potem zmien ta tablice zwykla i zobacz.
A jeszcze lepiej zrobic to poprzez flagi bitowe.